abene Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Gründerne av Skype utvikler nå en ny tjeneste som de mener kan tilby raskere videooverføring. Les mer Lenke til kommentar
Jostop Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Er det noen som har testet joost? Sjekket siden deres men man må søke om å få bli beta-tester eller inviteres av noen som allerede er det. Så noen har kanskje en invitasjon på lur? Endret 16. januar 2007 av Jostop Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Selv har jeg søkt om å beta-teste, venter på svar. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Gammelt nytt. Anyways.... de som har testet det mener det er ganske mye som skal til før dette blir en suksess. Slik "streaming" av video tar mye båndbredde. Og med dagens ADSL standarder så kan man nok bli svett av mindre. Lenke til kommentar
pat2004 Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Er det noen som har testet joost?Sjekket siden deres men man må søke om å få bli beta-tester eller inviteres av noen som allerede er det. Så noen har kanskje en invitasjon på lur? 7734111[/snapback] I second that request... Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 hvis dette blir så bra som det kan høres ut som er dette supert. F.eks. kan man tenke seg at NRK og andre nett-tv'er tar ibruk programmet for å tilby bedre båndbredde. Det er iallefall lov å håpe! At det trengs mye båndbredde til å overføre høykvalitets video sier jo seg selv. Men hvis forbrukerne blir overtalt til å tro de trenger høyere båndbredde, så vil jo det føre til utbygging og bedring av dagens nettlinjer. Og tenker man litt langsiktig er dette positivt, for da kan man nok etterhvert streame dvd-kvalitets videoer (eller bedre).. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Fortsatt ingen som har en invitasjon på lur... Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Henger meg på denne. Noen som har invitasjoner å spre utover, så hadde jeg blitt happy Lenke til kommentar
ermj Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Jeg må jo bare hive meg på jeg også... jeg blir gla hvis noen PM'er meg en invitasjon! Lenke til kommentar
persistent Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Har søkt om beta-testing, men ville satt stor pris på en invitasjon om noen har .... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19873487 Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) EDIT: Mottatt invite Endret 15. august 2007 av Slettet+19873487 Lenke til kommentar
MentalMoose Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Enda en som kunne tenkt seg en invite Lenke til kommentar
sparrow Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Gammelt nytt. Anyways.... de som har testet det mener det er ganske mye som skal til før dette blir en suksess. 7734280[/snapback] ja da så, Giga OM (http://gigaom.com/) var vel relativt fornøyd, ellers har jeg ikke lest så mange dypere vurderinger, kan vel ha litt med NDA vilkårene å gjøre. skal en del til mtp å få mer innhold, samt skalere enda bedre - men mtp hvor mange som har skype allerede, er det grunn til tro at de har litt grunnlag for å takle det denne gangen også rent brukermessig og ikke minst kvalitet på videoen er det fullt på høyde med digital tv allerede når det gjelder invites er det en pause i tildelingen etter at de skalerte opp ganske bra i begynnelsen av januar(som tvp før byttet til joost) Lenke til kommentar
Jostop Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Fikk e-post fra Joost i går med brukernavn og passord. Har bare testet litt og det virker veldig lovende. God kvalitet og ikke noe hakking. Mange merkelige kanaler/programmer, men endel kvalitetsprogram også fra blant annet National Geographic. Har desverre ingen invites ennå, står at man får dette tildelt etterhvert. Lenke til kommentar
mikroknuff Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Fikk e-post fra Joost i går med brukernavn og passord. Har bare testet litt og det virker veldig lovende. God kvalitet og ikke noe hakking. Mange merkelige kanaler/programmer, men endel kvalitetsprogram også fra blant annet National Geographic. Har desverre ingen invites ennå, står at man får dette tildelt etterhvert. 8035409[/snapback] Har heller ingen invites i skrivende stund, men må si at dette virker VELDIG lovende! Lenke til kommentar
siripiri Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hei alle ;-) Kan dele ut en invite til Joost, noen som trenger? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hei alle ;-) Kan dele ut en invite til Joost, noen som trenger? 8050772[/snapback] Jeg vil veldig gjerne få en Lenke til kommentar
Jostop Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Satt og så noen programmer i går, og jeg må si at jeg synes bare dette blir bedre og bedre. Dukket opp en tyggisreklame ca hvert kvarter, men dette varte bare i 10-20 sekunder før programmet fortsatte. Lenke til kommentar
Poldot Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Kunne gjerne tenkt meg en invite joost, om noen har en å gi ut polvott[at]polvott.org på forhånd takk. votten Lenke til kommentar
Battone Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Send en pm til meg med navn og e-mail adresse så skal jeg sende en invite.. Bruk ihvertfall ønsket fornavn og etternavn.. Legge meg nå men ordner det i morgen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå