Lifeform Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Hei, Hva tror man om at Apple snart lanserer ny iPod i samme style som nye iPhone'en de nettopp lanserte på Macworld? Når tror dere vi har denne på markedet? (Widescreen skjerm, cover flow, trykk sensitiv, osv) Endret 16. januar 2007 av Lifeform Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Jeg trodde at det var det de ville lansere ikke en ipod/iphone. Slik at jeg håper at de kommer med en slik. Men samtidig så tiviler jeg på et de vil det.. Tror at det bare kommer til å utvilkle mer på iPod nano modellene å den nye iPhonen. Med mer lagring å bedre batteri.. Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Jeg trodde at det var det de ville lansere ikke en ipod/iphone.Slik at jeg håper at de kommer med en slik. Men samtidig så tiviler jeg på et de vil det.. Tror at det bare kommer til å utvilkle mer på iPod nano modellene å den nye iPhonen. Med mer lagring å bedre batteri.. 7732164[/snapback] Hmm, ja, kanskje. Kommer vel kanskje ETTER lanseringen av iPhone? Får de markedsfokus på den først og tar resten av iPodene + evt. Nano'en i tur og orden. Endret 17. januar 2007 av Lifeform Lenke til kommentar
............... Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 steve sa: vi har laget tre nye ting. en ny iPod, telefon og noe internett ting. Og alt i ett! Så iPhone er på en måte den nye iPoden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå