Gå til innhold

funker Flight simulator på denne?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

System Requirements

* Microsoft® Windows® XP SP2 / Vista

* PC with 1 GHz equivalent or higher processor

* 256 MB of system RAM for Windows XP SP2 / 512 MB Vista

* 14 GB available hard disk space

* DVD-ROM drive

* 32 MB DirectX 9 compatible video card required

* Sound card, speakers or headphones required for audio

* Microsoft Mouse or compatible pointing device

* 56.6 Kbps or better modem for online play

www.google.com

Lenke til kommentar
Du vil klare å kjøre simulatoren, men på lave innstillinger og lite eyecandy. Man skal ha rimelig dyrt og nytt oppsett for å kjøre dette på maks.

7731812[/snapback]

Mig bekjennt finnes der ikke noget PC-hardware, der kan køre alt på maks i FLightSim X :thumbdown:

Lenke til kommentar
Du vil klare å kjøre simulatoren, men på lave innstillinger og lite eyecandy. Man skal ha rimelig dyrt og nytt oppsett for å kjøre dette på maks.

7731812[/snapback]

Mig bekjennt finnes der ikke noget PC-hardware, der kan køre alt på maks i FLightSim X :thumbdown:

7735835[/snapback]

Mulig det du hehe...men det funker bra selvom du ikke har alt på maks.

Lenke til kommentar

7731812[/snapback]

7735835[/snapback]

Gjelder forsåvidt også Flight Simulator 9 enda..:p

Lenke til kommentar

He he!

MS FlightSim har altid vert et hestehode foran hardwaren.

Har hatt MS FlightSim siden v. 1 (DOS) rundt året 1990. Dengang var det på en 286 og i en svimlende oppløsning på 320x240 på en 14" EGA skjerm og 16 farger.

Grafikken liknet på det man var vante med fra Commodore64 ;)

Da FS ble 100% windows baseret (med Windows95) var det ikke muligt å kjøpe hardware, der ku kjøre alt på max ved releasedato.

PS. Skal da for god ordens skyll nevne, at det bare er ved f.eks de store internasjonale lufthavne (som er mere detaljeret) at problemer med for dårlig hardware begynder å oppstå.

Flyger man bare rundt i f.eks Norge vil man få en fin flyge-opplevelse med hardware, der oppfylder minstekravene for FS X.

Kimmer

Endret av Kimmer
Lenke til kommentar
hmm:) dæven kor mye det spille krevde.. tror jeg kjøper et annet spill istedenfor hvis jeg ikke kan kjøre det på det dåligste engang:P

7740028[/snapback]

Til info så er ikke dette et spill, men en simulator. Jeg har kjørt FSx på laptoppen min se signatur, dog ikke så mye eyecandy på hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...