Deg Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Gangsters 2 Det eneste spillet som jeg hare spilt i over et døgn uten pause. Kongespill!!! Men er elendig som multiplayerspill. Også må jeg si Den Lengste Reisen. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 alleycat og captain comic.... spilte jeg når jeg var liten.... Lenke til kommentar
mad-max^ Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Er selvfølgelig mange spill her, men de beste synes jeg er: Mafia Monkey Island serien Red Alert Diablo 1 + HELLFIRE /2 + LOD Ports of Call Settlers 1 (serf city) Colonization Heroes of might and magic II (og kanskje III) Tony Hawks pro skater 2 (og 3) og sist men ikke minst Transport Tycoon Spill som er utrolig artige: Premier Manager 98 Deluxe Ski Jump Street Rod Carmageddon 1 + 2 Rainbow Six Rouge spear Monopoly Tycoon Half Life + Counter-Strike / Sven-coop Oj, dette ble mange det her jo! :o Overraska over at ingen har nevnt Final Fantasy serien (har ikke spillt det selv, men har flere kammerater som har runna det helt sinnsykt mange ganger) 1 Lenke til kommentar
John Doe Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Wolfenstein var konge online, BF1942 er også bra. Hadde mye glede av Roland on the ropes på min gamle Amstrad 64k Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Mine stemmer gaar til : Operation Falshpoint Civilization Har VELDIG lyst aa skaffe meg Deus Ex da , i sammen med thief 2 kanskje , har hoert mye bra om dem men ikke spilt noen av dem ennaa. Lenke til kommentar
Ava|on ¶:) Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 De spillene jeg spillte når jeg var mindre er : Singelplayer : Baldursgate(utroligt bra historie osv.) Multiplayer : Diablo2 (ganske kult) egentlig et hack and slash spill. menmen Doom eier Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 noen tvil? CS seff! eller kansje cm serien, larry var også bra da... men monkey island må ikke glemmes,.. men cs er nr.1 Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Zak McKracken and the Alien Mind Benders. Her hjalp det bare med surrealistisk resonering. Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 alleycat JA!!!! Kan bare se bort i fra min forrige stemme ser jeg... Alleycat... Det hadde jeg helt glemt. Var så inst morsomt når 'n skulle prøve å fange den dumme musa som gjemte seg inni osten... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 singleplayer : Settlers 2 og moonstone (a500) Multiplayer : Settlers 2 og moonstone (a500) Disser spilla eier alt og alle. De nye spilla er ikke noget annet en fancy grafikk for fjortiser med for mye penger og for lite kontakt med det motsatte kjønn. Lenke til kommentar
Thraze Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Beste action: Doom 2 Beste stategi: C&C, Starcraft & Warcraft 2 Beste rollespill/eventyr: Diablo og Lands of Lore Beste multiplayer: Counterstrike OF COURSE!!!! Lenke til kommentar
amilo Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Ser det er mangen som liker fallout, må si meg enig. runda nettopp return to casle wolfenstein, det er supert. 8) Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Hva mener folket er tidenes beste singleplayer-spill, uansett sjanger? Min Topp 5 Fallout Fallout 2 Deus Ex Counter-Strike Red Alert (de tre gamle versjonene, 2eren sux) Lenke til kommentar
godZtian Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Må vel nesten være med på leken jeg også: 1. Half-Life 2. Indiana Jones & The Fate of Atlantis 3. Deus Ex 4. The Dig Lenke til kommentar
Zandman Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Fallout/Fallout 2 var jo bare best!! Ingen spill hvor du står så fritt til selv å bestemme handlingen...Noen som vet når treern er på vei?? Lenke til kommentar
Infidel Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 mye å ta av..... TIE Fighter Starcraft Warcraft II Wolfenstein 3D Civilization skulle vel omtrent stemme..... Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 6. august 2023 Del Skrevet 6. august 2023 XDamage skrev (På 14.12.2002 den 1.33): Beste spillet jeg noen gang har spillt på pc er Deus Ex, jeg finner ikke ord engang for hvor uuuuutrolig godt jeg liker dette spillet! På andre plass kommer Thief spillene, jeg er fanatisk Thief fan og elsker egentlig alle gode spill med masse stealth elementer i. På tredje har jeg Baldur's Gate spillene, utrolig bra RPG. Og på fjerde plass kommer Monkey Island serien, genial humor og gameplay. Denne står seg godt. Jeg er helt enig med meg selv fra over 20 år tilbake 😄 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 7. august 2023 Del Skrevet 7. august 2023 Heroes Of Might And Magic 3 Civ 3 Er nok flere jeg ikke kommer på i farta Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. august 2023 Del Skrevet 7. august 2023 Denne var heftig å se ja 😂 For min del er det beste spillet noensinne: Red Dead Redemption 2 Det er et mesterverk. Helt vanvittig kvalitet i alle ledd. Innlevelse jeg aldri har sett maken til før eller etter. 2 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå