snipe ass Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 doom1 og 2 e noen av de beste spillene ever!! og selfølgelig mohaa og starcraft!!!! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Tenk deg 3 vidt forskjellige måter å runne spillet på? Alt ettersom hva du syns er best for verden.. Selv foretrekker jeg og morphe sammen den computeren..selv om den har kjipest film.... Men jeg tror det er best for verden... Har ikke Deus Ex 4 forskjellige endinger da? Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Ikke som jeg vet, man kan velge å mose nettverket og sende verden tilbake til 70-tallet (eller.no sånt), joine med Daedalus eller Icarus eller hva den het og styre verden, eller joine Illuminati og styre verden. Så vidt jeg husker, var en stund jeg spilte spillet. Spawnmass er en av de kuleste kodene jeg har sett i noe spill. Lenke til kommentar
paradox Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Man kan jo ikke glemme Ports of Call heller da. Det var/er jo kjempegøy!! 8) Har også kommet en ny "revulosjonerende" versjon, PoC-XXl med avanserte charter innstillinger å no flash greier. überfett!!:D Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Joo... jeg tror det er 4 forskjellige endinger på Deus Ex, jeg stakk inn på www.planetdeusex.com , og fant dette på cheats seksjonen: "Cinematics Platform: PC Press 'T' to talk and erase 'Say', leaving only ')>'. Now type 'Open X' where X is one of the following commands: 00_Intro 99_Endgame1 99_Endgame2 99_Endgame3 99_Endgame4" 4 endinger Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Har faktisk funnet flere enn 4 endinger på Deus Ex, som forøvrig er det beste spillet jeg noensinne har spilt, spesielt i forhold til gameplay. Selv har jeg funnet 5 forskjellige endinger.. Men siden det er en stund siden man spillte det så husker man aldri de 5 forskjellige Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Woah.. 5 endinger :o Må installere spillet på ny, og finne den femte endingen Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Det var noe med i Paris, nede i vin kjelleren.. der er det en eller annen gang man kan gå, man slipper å gå i kirkegården. Jeg vet at det var en vei, jeg kom meg ikke lengre derifra pga. hardisk krasj.. å nå finner jeg ikke den plassen Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Forrige gang jeg spilte Deus Ex, hadde jeg for lite liv til å overleve all den hoppingen i begynnelsen av Paris, (Helikopteret lander på et tak, og du må hoppe ned et slags sjakt, ved å hoppe fra bjelke til bjelke)... Ble så forbanna at jeg sletta spillet Noen som har en savegame i begynnelsen av Paris? plz? Lenke til kommentar
leafblade Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 ALiens vs Predator 2 er så klart best 8) Lenke til kommentar
z1nox Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Ingenting så slår diablo 2 Lord of Destruction Jeg har sikkert spilt d tilsammen 6-700 timer (!!) og er enda ikke lei ! Så folkens, løp å kjøp Diablo must die Lenke til kommentar
Lord Spliff Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Diablo II Quake II Heroes of Might and Magic III Lenke til kommentar
Einherjer Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Det at noen kan si Return to Castle Wolfenstein er for meg uforståelig. Historien er jo helt teit, det går jo så langt at man skal drepe zombier og annet som er stått opp fra det døde. Men tidenes beste spill (sett fra mine øyne) er vel Sim City 2000 eller theme park world (liker construction-spill) Lenke til kommentar
alexf Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 dette er en lam diskusjon.. fordi noen liker et spill betyr ikke det at det er tidenes beste.. nolf 2 har forreste best score hos www.gamespot.com , fulgt av mafia, gta3 og war3.. war3 har vanvittig bra multiplayer da.. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 war3 er ikke vanvittig bra nei, de fleste har sluttet å spille det allerede. Bare gå inn på de norske serverene å se, der var det stappa når spillet kom, nå er det nesten ingen der. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 war3 er ikke vanvittig bra nei, de fleste har sluttet å spille det allerede. Bare gå inn på de norske serverene å se, der var det stappa når spillet kom, nå er det nesten ingen der. norske servere? foregår ikke alt på battle.net da? War3 er meget bra i multiplayer jo.. om folk går lei er en annen sak... Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Ufo: Enemy Unknown er jo bare best da... Det er faktisk spillet som fikk meg til å vurdere pc i det hele tatt (skjønt det var best på Amiga). Akk... Mange lange netter der, ja Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 norske servere? foregår ikke alt på battle.net da? War3 er meget bra i multiplayer jo.. om folk går lei er en annen sak... battle.net ja. de fleste jeg kjenner på lan osv har for lengst lagt war3 på hylla, ingen ble særlig imponert. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Det spillet som er best på det PC spill er ment til å være, nemlig MORO, må være kultklassikeren Jagged Alliance 2! Tror jeg aldri har hatt det så intenst foran PC-skjermen nei.. www.jaggedalliance.com Lenke til kommentar
agalate Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Vanskelig å velge; Day of the Tentacle eller Monkey Island-serien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå