tgrude Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Er nok bare nødt til å være D2-LOD ja.. uten tvil! Lenke til kommentar
FaintedGhost Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Hmm jepp vanskelig det her.. men jeg brukte en del tid på Operation flashpoint og tror dette blir mitt valg.. på nett er det definitivt DIABLO2 (riktig nok ikke nå lenger, men fy f.... dette spillet var kult i starten) Lenke til kommentar
oysteini Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Quote: Den 2002-12-02 20:54, skrev evil_snowman: Quote: Den 2002-11-29 11:47, skrev Jay|-|eM: Quote: Den 2002-11-28 14:01, skrev Lumsken: Vel, det aller beste spillet som er laget er Alpha Centauri med Alien Crossfire. Fortsatt ikke noe som kan måle seg med det. Så kommer Fallout 2 og ikke minst Planscape Torment. Half-Life var bare en evolusjon og ikke noen revolusjon... 'scuse me, pal... var du FØDT når HL kom ut, eller?! satt bare og måpte, jeg... var jo helt ekstremt mye finere og gripende enn noe annet tidligere... hva var det som var bra FPS før det, da? duke 3d? husker det tok meg halvannen uke å venne meg til å spille med ene hånda på tastaturet og andre på musa... quake2 var før half life. HALF-LIFE benytter Quake 2 motoren, dette burde være barnelærdom... følg med i timen gutter !! :smile: Lenke til kommentar
xcshl Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 singel p : half life multi p : counter strike Lenke til kommentar
xcshl Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 singel p : half life multi p : counter strike Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 4 Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Single Player: Elite Multi Player: FireArms mod for Half-Life =) og Diablo 2: LoD (klarer ikke å bestemme meg :wink:) Lenke til kommentar
Lone*Desert-Fish Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Det første Red Alert Det var eeenormt bra. Resten av C&C-spilla fra Westwood er bare piss i forhold, men Red Alert var konge! [ Denne Melding var redigert av: Lone*Desert-Fish på 2002-12-17 19:37 ] Lenke til kommentar
Rhaps Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 1. Day of the Tentacle 2. Blade Runner 3. Operation Flashpoint Lenke til kommentar
normal Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 la merke til at en del skrøt over deus ex her... har aldri spilt det selv men fant dette på nettet... en oppfølger, nå ble dere vel glad http://www.deusex2.com/ Lenke til kommentar
mrxzero Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Gabriel Knight 1 - Sins of the Fathers, helt klart! Også resten av GK trilogien... Lenke til kommentar
normal Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Quote: HALF-LIFE benytter Quake 2 motoren, dette burde være barnelærdom... følg med i timen gutter !! :smile: HAHA nå må du ikke drite på leggen her. HL kjører på en sterkt modifisert Quake1 motor med STYRINGSSYSTEMET fra Quake2... kanskje lurt å ikke alltid være så bastant :wink: Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Quote: HALF-LIFE benytter Quake 2 motoren, dette burde være barnelærdom... følg med i timen gutter !! :smile: Hvem er det som bør følge med her tro? Lenke til kommentar
felzius Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Fallout 2 er et must, men jeg anbefaler gjennomspilling av eneren før man begynner på oppfølgeren. Det er en del bugs på fallout2 man kan ha nytte av, men det kan ta år å finne ut av selv, så man burde patche spillet til nyeste versjon. Spillene er billige, en skam egentlig, da dette er fortsatt av mine mest spilte spill.. lettforståelig gameplay og greier. Lenke til kommentar
rabagast3 Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Det spillet jeg har likt best er: realms of the haunting. Det første og eneste spillet som jeg har syntes var skumelt. Er litt dårlig grafikk etter nåtidens standard. Men det er skikkelig god stemning i spillet. Det tok meg ca 100 timer å spille dette spillet ut. Det går over 4 cdeer. Link til hvor det går and å kjøpes følger her: http://www.mobygames.com/game/sheet/gameId,1418/ her er en link til et review av spillet: http://www.avault.com/reviews/review_temp....ame=roth&page=1 Det er vert å få tak i dette spillet. Mange andre "skrekk" spill har hentet mye av sitt materiale fra dette spillet. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Quote: Den 2002-12-17 19:37, skrev Lone*Desert-Fish:Det førsteRed AlertDet var eeenormt bra. Resten av C&C-spilla fra Westwood er bare piss i forhold, men Red Alert var konge! HELT enig! Red Alert! Elska det spillet over alt på denne jord! hihi Lenke til kommentar
MokkaKaffi Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Eg tykkar madonna ruler gada Lenke til kommentar
Lch Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Pc-spillet Madonna? Hva går det ut på? Gnikke seg mest mulig i skrittet? Lenke til kommentar
MokkaKaffi Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 britney spears er også bra Lenke til kommentar
MokkaKaffi Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 britney spears er også bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå