Gå til innhold

Hva er tidenes beste PC-spill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beste spill: Day of the Tentacle

Andre veldig bra spill: Half-Life, StarCraft, WarCraft II og III, Dune 2, Diablo, Transport Tycoon, Ports of Call (trodde jeg var den eneste som husket det spillet :smile:), Civlization II, Operation Flashpoint, Quake 1, Doom og alle de andre adventure spillene til Lucas Arts.

Det er veldig vanskelig å si hva som er best egentlig. Alt etter hva jeg føler for der og da liksom. Men det spillet som skiller seg ut fra resten er seff. DOTT. Det må være det spillet jeg har ledd mest av gjennom tidene. Det var også akkurat passe vanskelig (brukte litt tid på å finne ut at du skulle putte hamsteren i fryseren da men... hva skal jeg si? jeg var ung og dum. Ser på det som en selvfølge idag).

Beste spill hittil i år? Mafia, WarCraft III og NOLF 2 er jo ganske bra. Operation Flashpoint: Resistance er den beste add-on-pakken som har gitt ut i år.

Edit: oooooo! glemte nesten Rise of the Triad, beste FPS ever! og Myth I og II rocket også.

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Darth Kjell på 2002-11-28 18:54 ]</font>

[ Denne Melding var redigert av: Darth Kjell på 2002-11-28 18:57 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-28 14:01, skrev Lumsken:

Vel, det aller beste spillet som er laget er Alpha Centauri med Alien Crossfire. Fortsatt ikke noe som kan måle seg med det.

Så kommer Fallout 2 og ikke minst Planscape Torment.

Half-Life var bare en evolusjon og ikke noen revolusjon...

'scuse me, pal...

var du FØDT når HL kom ut, eller?! satt bare og måpte, jeg... var jo helt ekstremt mye finere og gripende enn noe annet tidligere... hva var det som var bra FPS før det, da? duke 3d?

husker det tok meg halvannen uke å venne meg til å spille med ene hånda på tastaturet og andre på musa...:grin:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-28 19:49, skrev obi_jan:

Etter min mening er Deus Ex (for PC) det beste spillet noen sinne. SYnd det er så få som virkelig har prøvd det. Det er utrolig.

litt enig med deg, der...:smile: ganske få spill som har prøvd noe så vågalt og fått det til så bra...:smile: morrowind, kanskje... men DeusEx er stadig helt rått...:smile:

Lenke til kommentar

Er det noen tvil om det egentlig. Det må være championship manager som er det beste spiller. Og det er like gøy å spille singel og multiplayer.

Og de kom nettop ut med det første i 4er serien. Cm 02/03 men det er foreløpig bare på xboks, men kommer på pc i februar 2003, egentlig skule det komme no i desember men de fant ut at de ville gjøre det bedre på pc så de utsatte det. Men eg lever for det spillet. Må prøves..........

Lenke til kommentar

Quote:

'scuse me, pal...

var du FØDT når HL kom ut, eller?! satt bare og måpte, jeg... var jo helt ekstremt mye finere og gripende enn noe annet tidligere... hva var det som var bra FPS før det, da? duke 3d?

Ærlig talt har nesten lyst til å spørre deg om det samme, Duke nukem?? Hva med q2, unreal, forsaken? Er ikke akkurat som duke var det nyeste og beste.

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...