XDamage Skrevet 12. august 2023 Del Skrevet 12. august 2023 Comma Chameleon skrev (På 7.8.2023 den 2.56): Denne var heftig å se ja 😂 For min del er det beste spillet noensinne: Red Dead Redemption 2 Det er et mesterverk. Helt vanvittig kvalitet i alle ledd. Innlevelse jeg aldri har sett maken til før eller etter. Ja, det var en artig funksjon. Jeg er imponert over at diskusjon.no har klart å bevare forumet fra så langt tilbake. Veldig artig å lese de første innleggene man skrev mens man gikk på videregående. Ellers er jeg enig i at RDR2 er svinbra, men har kun spilt det på playstation. Helt ufattelig detaljert, og spent på om de klarer å følge opp nivået med GTA6. 🤔 1 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 12. august 2023 Del Skrevet 12. august 2023 Championship Manager 01/02. Spiller det fortsatt. Det er ikke verst, 20 år etter! 1 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 15. august 2023 Del Skrevet 15. august 2023 (endret) Når man spør om tidens beste spill, tenker man da i forhold til sin tid? Eller etter dagens standard? Jeg vil holde en finger på Red Dead Redemption 2. Endret 15. august 2023 av Nerowulf 1 1 Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 15. august 2023 Del Skrevet 15. august 2023 I min liste vektlegger jeg igså hvor godt spillet holder seg i 2023. Beste mmo: Vanilla WoW. Holder seg utrolig bra og spilles av millioner fortsatt. Er det noen andre 19 år gamle spill som har flere spillere? Beste strategi: Hearts of Iron 4. Brukt flere timer i dette spillet enn noe annet. Beste skytespill: Battlefield 1942. Her er det aller mest nyvinningene jeg vektlegger. 64 spillere og kombinasjon kjøretøy/infanteri var helt nytt i 2002. Spillet er overraskende gøy i dag. Deilig at det er forholdsvis ukomplisert. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. august 2023 Del Skrevet 15. august 2023 (endret) For min del må det være Transport Tycoon som troner min toppliste. Spillet er snart 30 år gammelt og jeg spiller det fortsatt fra tid til annen. Endret 15. august 2023 av TheKims 3 Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 24. desember 2023 Del Skrevet 24. desember 2023 (endret) Herregud så vanskelig, men her er kanskje min topp 10. Transport Tycoon Doom 2 Age of Empires The Settlers II Battlefield 2 Theme Hospital Sim City 4 Command & Conquer Fallout 4 Red Dead Redemption 2 Endret 24. desember 2023 av Abnorm Lenke til kommentar
Gjest MKII Skrevet 24. desember 2023 Del Skrevet 24. desember 2023 Uten forbehold: "The Witcher 3"! DET beste spillet jeg kjenner til på grunn av historien, stemningen, lore, musikk, grafikk, karakterer, og jeg vet ikke hva... 😍 Med forbehold: "Doom 3" m.t.p. at jeg FORTSATT synes det er et bra spill! Andre spill som også er bra er "Dead Space", "Dead Space 2", "Bioshock", "Bioshock 2", "Oblivion", "Skyrim", "Nehrim", "Enderal - Forgotten Stories", "Dishonored", "Dishonored 2", "Dragon Age", "Empire Earth", "Empire Earth 2", "Serious Sam" for å ta de jeg kommer på i farten. 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 24. desember 2023 Del Skrevet 24. desember 2023 Ingenting som slår Witcher 3 for min del. 1 Lenke til kommentar
Heales Skrevet 24. desember 2023 Del Skrevet 24. desember 2023 Er umulig å velge ut et spill synes jeg. Det er forskjellige sjangere og glimrende spill i alle sjangere. Strategi: Civilization RPG: Ultima Underworld (forsåvidt alle Ultima-spillene som var langt forut sin tid) Space-action: Wing Commander MMO: Everquest 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 24. desember 2023 Del Skrevet 24. desember 2023 Rogue Civilization Ultima Underworld 1 Lenke til kommentar
ili Skrevet 24. desember 2023 Del Skrevet 24. desember 2023 (endret) Zelda ocarina of time har nok gitt meg de beste minnene. *edit* ser nå at det står pc spill. Da ble det vanskeligere. Endret 24. desember 2023 av ili 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå