Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mange ganger i løpet av en natt?

Gjest Guest 123456

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sex er ikke lengre godt 6. gangen. Finner dere en mann som påstår at han ikke har vondt etter den 6. ejakuleringen i løpet av en natt, så lyver han,

7735868[/snapback]

Det var ikke vondt i det hele tatt! Søvn hjelper mye og alle er forkjsellige vet du...

Lenke til kommentar

Ser det for meg. Sove i 30 min, av en eller annen rar grunn våkne, hive seg over hverandre og ha sex, sovne igjen, av en eller annen rar grunn våkne, hive seg over hverandre og ha sex, sovne igjen, av en eller annen rar grunn våkne, hive seg over hverandre og ha sex, sovne igjen, av en eller annen rar grunn våkne, hive seg over hverandre og ha sex, sovne igjen, av en eller annen rar grunn våkne, hive seg over hverandre og ha sex, sovne igjen, av en eller annen rar grunn våkne, hive seg over hverandre og ha sex, sovne igjen.

Bruker dere vekkerklokke?

Lenke til kommentar
Ser det for meg. Sove i 30 min, av en eller annen rar grunn våkne, hive seg over hverandre og ha sex, sovne igjen, av en eller annen rar grunn våkne, hive seg over hverandre og ha sex, sovne igjen, av en eller annen rar grunn våkne, hive seg over hverandre og ha sex, sovne igjen, av en eller annen rar grunn våkne, hive seg over hverandre og ha sex, sovne igjen, av en eller annen rar grunn våkne, hive seg over hverandre og ha sex, sovne igjen, av en eller annen rar grunn våkne, hive seg over hverandre og ha sex, sovne igjen.

Bruker dere vekkerklokke?

7735940[/snapback]

Nope! Men er det sjeldent man ser hverandre, så funka det bra :!:

Hva er poenget med å henge seg opp i det da? Jeg har gjort det og det var ikke vondt. Såååå...

Lenke til kommentar
Glidis, haha. Nesten like bra som 'kondis'.

7735234[/snapback]

"Klæmmis" som enkelte russejenter sa på landstreffet om klamydia.

Det hadde vært gøy å se noe statistikk på hvor mange ganger man hadde seg i løpet av en natt, dog. Finnes det noe slikt der ute?

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...