Mitt_Nick Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Jeg har vel klart 6 ganger i løpet av en natt. Sov litt mellom hver gang... Og var rimelig gåen Lenke til kommentar
gorber Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Ikke oftere enn hver tredje fullmåne, noe mer blir slitsomt. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Hmm, når folk begynner å bange 6 ganger i løpet av ei natt så lurer jeg virkelig på kvaliteten av samleiet som blir gjort. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) "Hmm, når folk begynner å bange 6 ganger i løpet av ei natt så lurer jeg virkelig på kvaliteten av samleiet som blir gjort." Ja tengte på d samme... Endret 16. januar 2007 av luni Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 God sex trenger ikke nødvendigvis å vare i evigheter vet dere Lenke til kommentar
ttd Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Sex er ikke lengre godt 6. gangen. Finner dere en mann som påstår at han ikke har vondt etter den 6. ejakuleringen i løpet av en natt, så lyver han, Lenke til kommentar
Mitt_Nick Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Kvaliteten var topp den! trenger ikke vare i 3 timer hver gang heller... Bare Juliess som skjønte det eller? Lenke til kommentar
Mitt_Nick Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Sex er ikke lengre godt 6. gangen. Finner dere en mann som påstår at han ikke har vondt etter den 6. ejakuleringen i løpet av en natt, så lyver han, 7735868[/snapback] Det var ikke vondt i det hele tatt! Søvn hjelper mye og alle er forkjsellige vet du... Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Ser det for meg. Sove i 30 min, av en eller annen rar grunn våkne, hive seg over hverandre og ha sex, sovne igjen, av en eller annen rar grunn våkne, hive seg over hverandre og ha sex, sovne igjen, av en eller annen rar grunn våkne, hive seg over hverandre og ha sex, sovne igjen, av en eller annen rar grunn våkne, hive seg over hverandre og ha sex, sovne igjen, av en eller annen rar grunn våkne, hive seg over hverandre og ha sex, sovne igjen, av en eller annen rar grunn våkne, hive seg over hverandre og ha sex, sovne igjen. Bruker dere vekkerklokke? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 dunno med resten, men når jeg våkner etter søvn så første jeg tenker på hvem som skal få svi for å "vekke" meg :/ Lenke til kommentar
Mitt_Nick Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Ser det for meg. Sove i 30 min, av en eller annen rar grunn våkne, hive seg over hverandre og ha sex, sovne igjen, av en eller annen rar grunn våkne, hive seg over hverandre og ha sex, sovne igjen, av en eller annen rar grunn våkne, hive seg over hverandre og ha sex, sovne igjen, av en eller annen rar grunn våkne, hive seg over hverandre og ha sex, sovne igjen, av en eller annen rar grunn våkne, hive seg over hverandre og ha sex, sovne igjen, av en eller annen rar grunn våkne, hive seg over hverandre og ha sex, sovne igjen. Bruker dere vekkerklokke? 7735940[/snapback] Nope! Men er det sjeldent man ser hverandre, så funka det bra :!: Hva er poenget med å henge seg opp i det da? Jeg har gjort det og det var ikke vondt. Såååå... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Man trenger ikke vekkerklokke om man våkner av seg selv og har lyst på hverandre.. Vi er forskjellige alle sammen, sånn er det bare. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Greit nok det, men er det normalt å våkne 6 ganger i løpet av en natt...og i tillegg våkne samtidig som partneren hver gang? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Man trenger ikke våkne samtidig... om den ene våkner og egentlig ikke tenker på sex, men stryker den andre på ryggen, og den andre våkner og de får lyst, så... hvorfor ikke. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) For all del, går sikkert det, men for meg høres det rart ut. Jeg er mer personen som har sex 1-2 ganger før vi sovner og gjerne en gang til når vi våkner. Endret 16. januar 2007 av Arbakadarba Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Ingen har sagt at dette er den gjennomsnittlige aktiviteten for hver natt man sover sammen..hehe.. DET kunne blitt slitsomt. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Glidis, haha. Nesten like bra som 'kondis'. 7735234[/snapback] "Klæmmis" som enkelte russejenter sa på landstreffet om klamydia. Det hadde vært gøy å se noe statistikk på hvor mange ganger man hadde seg i løpet av en natt, dog. Finnes det noe slikt der ute? Lenke til kommentar
ttd Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Ingen har sagt at dette er den gjennomsnittlige aktiviteten for hver natt man sover sammen 7736297[/snapback] Nei, det er vel Neppe som har ansvaret for statistikk. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 For all del, går sikkert det, men for meg høres det rart ut. Jeg er mer personen som har sex 1-2 ganger før vi sovner og gjerne en gang til når vi våkner. 7736200[/snapback] Samme her. morgen sex er deilig. fin start på dagen. og så dusje ilag Lenke til kommentar
SpecTrum Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 er deili å dusje lamme kjæresten, spesiell følelse=) også skjer det fort noe fint =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg