Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

14. Februar nærmer seg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som alle andre slike dager, så er det butikker og resturanter mm. som blir mest "forelsket" den dagen...

 

Selv så liker jeg å overaske samboeren når jeg føler for det. Og det er rett som det er.

 

Og skal man gjøre noe en slik dag så bør ikke antall kroner avgjøre hvordan man skal vise det.

Lenke til kommentar

Må få lov til å forsvare jentene her. Ikke gre alle over en kam. Jeg skjemmer bort samboeren min hele tiden,og har aldri forlangt noen ting fra han annet enn at han tilbringer tid sammens med meg. Om man finner på noe spesielt på valentines day er det bare koselig,slik som alle andre dager i året.

Lenke til kommentar
Må få lov til å forsvare jentene her. Ikke gre alle over en kam. Jeg skjemmer bort samboeren min hele tiden,og har aldri forlangt noen ting fra han annet enn at han tilbringer tid sammens med meg. Om man finner på noe spesielt på valentines day er det bare koselig,slik som alle andre dager i året.

7733792[/snapback]

Tøffel, kalles det.

Lenke til kommentar
Hvorfor er det alltid gutten som må finne på noe ?

7731516[/snapback]

Fordi jenter er emosjonelle mennesker mens gutter gir en god forbanna faen. Jeg gleder gjerne kjæresten min på valentines med gaver og middag og det hun vil ha, men jeg ville ikke likt at hun kjøpte noe romantisk til meg, for jeg bryr meg ikke. Jeg koser meg i kjærestens selskap enten det er hjemme eller ute, men jeg forstår godt at jenter innimellom liker litt variasjon/romanse.

Lenke til kommentar

Huffameg. Hadde helt glemt Valentines Day frem til jeg så denne tråden. Trodde jeg hadde ordnet "alt" for februar nå, men så kom det jammenmeg en dag til.

 

Planen for februar blir altså slik for min del;

5. februar - "feire" halvtårsdag med kjæresten. (Håndjern, massasjeolje og dyr sjokolade er kjøpt inn)

14. februar - denne dagen hadde jeg jo glemt bort...

18. februar - min 23-årsdag. Gudene vet hva som skjer. Håper på et eller annet i alle fall.

23. februar - min kjæres 24-årsdag. (Jakke, bukse og t-skjorte er kjøpt inn - samt litt mer sjokolade).

 

Tenkte å handle inn en flaske med champagne, men vi får se det an litt senere.

 

Hadde jo egentlig planlagt å gå ut for å spise på en allright restaurant på bursdagen hennes, men det blir litt i dyreste laget nå som valentines day kommer. Samtidig... valentines day er ikke så mye å feire synes jeg, og hvis jeg heller "overrasker" med en bukett røde roser og et fint kort burde vel det neste være nok for denne dagen - og eventuelt at jeg stiller opp med en god middag hjemme.

 

Uff, ble litt OT, men nå har jeg i alle fall planen min skrevet ned, så jeg ikke glemmer det bort.

Lenke til kommentar

Jeg får ikke være med min elskede på nøyaktig den dagen (langdistanse), men skal nok få ordnet noe likevel^^

 

Synes heller ikke det trenger å være en spesiell dag akkurat, liker å vise at jeg elsker henne året rundt.. Men er absolutt en koselig tradisjon, selv om den ikke er "vår"^^ Kan jo nevne noe jeg laget til en gang foreldre reiste bort i starten av desember:)

 

Vi hadde planlagt et bad, og hun skulle ta med skum.. men hun visste ikke om noe videre rundt det. Jeg kjøpte inn ti roser, og spredde kronpladene rundt badekaret. Satte levende lys litt rundt her og der sånn at det ble en utrolig koselig stemning. Byttet ut håndklærne som var med røde sånn at det skulle se ekstra fint ut. Fant frem alt som skulle brukes:) Så sørget jeg for at hun ventet et sted, mens jeg tente lysene.. sa at jeg ville hun skulle få se det når det var klart. Hun gikk først inn etterpå.. ble rørt og sto og bare så^^ Planen var også å ha Enya i bakgrunnen, men det glemte vi helt.. vi kom oss omsider oppi og fikk varmt vann nedi badekaret. Tok i litt badeskum og ylang-ylang (sensuelt stimulerende, eterisk olje).. var en utrolig koselig opplevelse.. ligge i badekaret og nyte det.. anbefales på det sterkeste^^

Endret av TreeHugger
Lenke til kommentar

14. Februar kan jo være en dag som betyr noe ekstra, i likhet med en bursdag, farsdag / morsdag som igjen blir noe ala det samme som valentin dagen, bare der er det barna som setter pris på foreldrene.. altså litt lengre i forholdet..

Så for min del så kan 14 februar bety noe litt ekstra utenom det vanlige liksom, ikke bare en helt ordinær dag.

 

Spesielt idag i ett stressende samfunn så kan det være godt å ha en dag som faktisk kan skille seg ut enn andre.

Lenke til kommentar
14. Februar kan jo være en dag som betyr noe ekstra, i likhet med en bursdag, farsdag / morsdag som igjen blir noe ala det samme som valentin dagen, bare der er det barna som setter pris på foreldrene.. altså litt lengre i forholdet..

Så for min del så kan 14 februar bety noe litt ekstra utenom det vanlige liksom, ikke bare en helt ordinær dag.

 

Spesielt idag i ett stressende samfunn så kan det være godt å ha en dag som faktisk kan skille seg ut enn andre.

7762519[/snapback]

14 februar er på lik linje en vanlig dag som 9 november. Om du trenger en dato for muligheten til å gi/få noe spesielt så er noe galt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...