bortevekk Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Jeg hadde nekta å velge, men gått ut av bilen bedt kompisen min ta bilen og bestemora med seg. Så hadde jeg blitt igjen med dama og kosa med henne:-) Jeg så 16 Blocks for ei uke siden:-) Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 vitsen med sånne spørsmål er jo at du skal dårestille deg at du er i den situasjonen, dette er jo faktisk no som kan være realistisk. 7731350[/snapback] Ja, men hva er urealistisk med svaret mitt? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 vitsen med sånne spørsmål er jo at du skal dårestille deg at du er i den situasjonen, dette er jo faktisk no som kan være realistisk. 7731350[/snapback] Ja, men hva er urealistisk med svaret mitt? 7734498[/snapback] Antageligvis det at det nevnes i første innlegg "din beste kompis, drømmedamen din og bestemoren din hadde blitt skadet i en ulykke", og derfor vil ikke noen av dem være i stand til å kjøre bilen. I tillegg unngår du spørsmålet, ved å komme på en alternativ løsning som ikke passer til det han spør om. Han ber deg ta et valg, du unngår å gjøre det. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Aha, alle var skadet, da leste jeg feil halv ett i natt. Skyt meg. Edit: Da var vel forøvrig spørsmålet også høyst urealistisk uansett. Endret 16. januar 2007 av shizz kebab Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Bestekompisen min hadde ikke dødd, han er sterk og kunne taklet det der fint. Drømmedamen kjenner jeg jo ikke, så hun hadde jeg ikke brydd meg om. Bestemoren min måtte nok reddes, ja. Uansett, hvilken bil er det der man ikke kan skvise inn noen ekstra pasasjerer om det er et nødstilfelle? Jeg har forresten også sett 16 blocks. Endret 16. januar 2007 av Arbakadarba Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Jeg hadde gitt bilden til kompisen min og latt han kjøre bestemor på sykehuset, så hadde jeg blitt igjen med drømmedama. 7731253[/snapback] Samme her, bevistløs hottie Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Fjernet, leste ikke teksten... men uansett, er plass til 3 syke i en bil... Endret 16. januar 2007 av aklla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå