reor Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Pcen ble levert komplett til service og jeg fikk den tilbake med åpne hull og deler manglet. Jeg hadde ikke fotografert pcen før innlevering . noe jeg tydeligvis burde ha gjort , eller fått verkstedet til å bekrefte komplett pc ved innlevering skriftlig. Verkstedet vil ikke erstatte deler som nu mangler. Har noen tips om hvordan jeg best angriper saken videre? På forhand takk. Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Hva slags deler er det snakk om? Lenke til kommentar
reor Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 Manglende del er deksel. Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 med åpne hull og deler manglet. Deksel mangler ?, mener du sideplate? Hvis hull er på pakke og er ikke så stor at deksel kan falle av, det kan vel kanskje bekrefte at det var ikke deksel der? Dvs at det var ikke motstand back der ? Hvis det er deksel til 5.25" eller noe som koster ikke så mye, er best å la det være. Du ødelegger humøret ditt , og det er unødvendig. . Lenke til kommentar
reor Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Tydelig jeg må være mer konkret her. PC en er en latop som er en del på "reisefot". Første verksted som fjernet deler stakk av med dekselet foran IR porten. Andre verksted fjernet et deksel på latop ved skjerm. Det er blottlagt en hel del med tynne ledninger på begge steder og jeg må gå ut fra at latopen vil feile hvis ledninger får brudd eller kortslutning. Ingen av verkstedene har vist interesse av å kompletere latopen til slik den var da den ble innlevert. Problemstillingene som reises er flg:: 1. Hvordan sikrer man seg for å få PC tilbake fra verksted like komplett som da den ble levert? 2. Hvordan får man et verksted til å kompletere deler som de har rappet eller kastet vekk? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Kontakt verkstedet skriftlig, og frem ditt krav. Om du nekter, kan du kontakte forbrukerrådet, eventuelt butikken der du kjøpte maskinen. Virker for meg underlig at ett verksted ikke ordner slike ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå