Gå til innhold

PC ukomplett fra service , hva gjør jeg?


Anbefalte innlegg

Pcen ble levert komplett til service og jeg fikk den tilbake med åpne hull og deler manglet.

 

Jeg hadde ikke fotografert pcen før innlevering . noe jeg tydeligvis burde ha gjort , eller fått verkstedet til å bekrefte komplett pc ved innlevering skriftlig.

 

Verkstedet vil ikke erstatte deler som nu mangler.

 

Har noen tips om hvordan jeg best angriper saken videre?

På forhand takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
med åpne hull og deler manglet.

 

Deksel mangler ?, mener du sideplate?

 

Hvis hull er på pakke og er ikke så stor at deksel kan falle av, det kan vel kanskje bekrefte at det var ikke deksel der? Dvs at det var ikke motstand back der ?

 

Hvis det er deksel til 5.25" eller noe som koster ikke så mye, er best å la det være.

Du ødelegger humøret ditt , og det er unødvendig.

.

Lenke til kommentar

Tydelig jeg må være mer konkret her.

PC en er en latop som er en del på "reisefot".

 

Første verksted som fjernet deler stakk av med dekselet foran IR porten.

 

Andre verksted fjernet et deksel på latop ved skjerm.

 

Det er blottlagt en hel del med tynne ledninger på begge steder og jeg må gå ut fra at latopen vil feile hvis ledninger får brudd eller kortslutning.

 

Ingen av verkstedene har vist interesse av å kompletere latopen til slik den var da den ble innlevert.

 

Problemstillingene som reises er flg::

1.

Hvordan sikrer man seg for å få PC tilbake fra verksted like komplett som da den ble levert?

 

2.

Hvordan får man et verksted til å kompletere deler som de har rappet eller kastet vekk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...