jeg_er_dum Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 har en pc som jeg driver å mekker på hjemme. den ligger i deler. skulle nå koble den sammen å teste noe. koblet allt riktig som jeg allti har gjort. men når jeg trykker på knappen skjer det ikke en dritt! pc gir ikke lyd ellernoen ting! jeg har målt strømmen i kabelen som går i fra kontakta, den er ok. psu saken sitter i hk. knappen på kab sitter riktig i. Hva i huleste kan det være? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Seek my friend and you shall find the answer. Poenget er at det har vært et lignende proble før, det er bare å søke, men navnet er ikke alltid lett å finne. Iallefall, det ble foreslått å trykke på knappen bak på psu for strøm, det at strømkabel ikke satt godt nok i hk, det at powerknappen satt opp ned i hk, det at psu hadde for lite vatt eller var defekt... Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Bruk den tråden du opprinnelig startet. Er nemlig en grunn til at emnet ble endret! Har du prøvd å resette BIOS? Har du prøvde å koble alt fra hverandre å sette det sammen mens du prøver å starte opp "bit for bit"? Kom gjerne med litt mer info om hva du har gjort og litt mer om specs på PC`n din. _________________ Forumet beste side finner du her. #hw.no@undernet [ Denne Melding var redigert av: zn00ker på 2002-11-27 19:06 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå