password Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Kom over en flokk uredde og sultne ender langs akerselva idag. Ikke noe uvanlig, men jeg synes deres "militæroppstilling" i påvente av mat var en smule artig! Endret 16. januar 2007 av password Lenke til kommentar
Pezo Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Fint bilde, nesten så anda til høyre burde si "klar, ferdig og gå!" Bildet minner meg på at jeg fikk sneket meg unna militæret på Torsdag Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Foreslår at du laster opp en litt mindre versjon av bildet ditt. Over 5 MB for ett bilde på 1230x761 pixler er rimelig heftig for mange å laste. Er ikke alle som sitter med supertilgang til internett. Lenke til kommentar
password Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Foreslår at du laster opp en litt mindre versjon av bildet ditt. Over 5 MB for ett bilde på 1230x761 pixler er rimelig heftig for mange å laste. Er ikke alle som sitter med supertilgang til internett. 7731506[/snapback] Takk for den! En litt mer vennlig versjon er lagt ut Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Fremmad mars! (Er det slik det skrives? ) Ikke noe superteknisk bilde, men morro situasjon. Marius Lenke til kommentar
licnep Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Kjempestilig bilde dette. Bra komposisjon. Men jeg ville brukt kloneverktøy til å rense opp litt støy. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Kjempestilig bilde dette. Bra komposisjon. Men jeg ville brukt kloneverktøy til å rense opp litt støy. 7736359[/snapback] Man bruker normalt ikke kloneverktøyet til å fjerne støy... Neat Image funker mye bedre. Dette programmer funker bra kun om man har orginalbildet, om man ikke har det kan det gå utrolig galt. Programmet får ikke til å velge et punkt uten detaljer så da blir bildet veldig dårlig. Marius Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Tror ikke licnep mente "foto-støy". Hen mente nok mere "rot" i bildet. Hvis du ser på orginalbildet fremfor det han fikset på, ser du at han har fjernet flere gakk-gakker. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 hoffhoff.... Synet er ikke som det en gang var... Marius Lenke til kommentar
password Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Takk for tips..Jeg har akkurat skaffa meg kamera, men mangler red.program foreløpig. Der er jeg enda mer grønn med selve fotograferinga...Adobe Photoshop er vel det folk flest bruker? Lenke til kommentar
Stian V.H Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Du kan også bruke programmet GIMP som har fått gode kritikker og er gratis. Lenke til kommentar
mats A. Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Det er nok en fordel å begynne meg GIMP slik som naits81 foreslår. Det er ikke noe vits i å bruke masse penger på et program når man kan få et såppas bra gratis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå