Slonken Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Samsung i320 har synket fint mot exchange server på jobben, plutselig nekter den å godkjenne passordet, jeg VET at det er riktig og det fungerer fint med web pålogging. Hva kan være galt? Lenke til kommentar
cnil Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Har du sjekket innstillinger i forhold til for eksempel porter og tilkoblingspunkt. Ofte det som er avgjørende. Har forøvrig aldri prøvd i320, og det er lenge siden jeg brukte exchange på mobilen, men dog... Verdt et forsøk Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Alle instillinger skal være riktig iogmed at alt har fungert i lengre tid, men har meldt feilen til it avdelingen så får de sjekke kontoen min, om det er noe kluss der. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Lykke til da! De bør jo ha peiling Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 Satset på det! Må skryte litt av telefonen, den er heeelt råå! http://black.jgui.net/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå