Admin'c Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Har 256mb ddr-dimm på mitt asus a7v333 noname, er det da lurt og stappe på 512mb kingston minne eller burde jeg kjøpe mer noname minne? [ Denne Melding var redigert av: Admin'c på 2002-11-27 19:02 ] Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Kingston er dyrere men sikkert mer overklokkbart. Ulempen er at du uansett ikke får overklokket høyere enn det gamle minnet ditt tåler. Derfor kan du like godt kjøpe billigere minne. (Hvis du ikke tenker på å selge PC'n med det billige minnet og beholde god-minnet til din neste PC) Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Hei :smile: HVIS du skal overklokke,kan det være verdt å teste hvor stor FSB du kan kjøre gammelminnet stabilt på.. Har selv en gammel no-name PC100 som jeg kjører stabilt på 166MHz Det jeg mener er at hvis den rammen du har er stabil,kan du kjøpe ny kvalitets ram for å være sikker på at du kan klokke den opp(man er ikke like heldig med stab. bestandig) Hvis du ikke skal overklokke,så bare kjøp no-name brikken :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå