fishlake Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Det ser dessverre ikke ut som om det kommer nye versjoner av DVD profiler, og i det siste har jeg opplevd at jeg ikke får "tilslag" når jeg slår inn "koden" fra nye filmer. Er det kommet nye PC-programmer som har "overtatt" der DVD profiler slapp? Lenke til kommentar
Mow Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Bruker selv Collectorz.com Movie Collector, funker ypperlig for mitt bruk. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Bruker selv Collectorz.com Movie Collector, funker ypperlig for mitt bruk. 7731592[/snapback] Haken er vel at du trenger egen host? Lenke til kommentar
Mow Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Er vel ikke noe stort problem med egen host. Kan fint bruke home.no til sånne ting. Haken er vel at gratisversjonen kun lar deg legge til 50 filmer Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Det ser dessverre ikke ut som om det kommer nye versjoner av DVD profiler, og i det siste har jeg opplevd at jeg ikke får "tilslag" når jeg slår inn "koden" fra nye filmer. Er det kommet nye PC-programmer som har "overtatt" der DVD profiler slapp? 7730845[/snapback] DVD Profiler virker helt fint, jeg kjøper en film eller to i månden for å si det sånn og finner 95% av filmene som er inne. De som jeg ikke finner er stort sett så nye at det ikke har blitt laget noen profil på dem ennå eller det er kommet en nyutgivelse av den samme fimen men bare med en annen upc/ean kode og da er det bare og lage den profilen selv eller legge den inn med koden og vente noen uker, siden det er en brukerne som må lage/oppdatere profilene. Hvilken type filmer kjøper du når de kommer til region, 1,2,3 osv...? Hvis du ikke finner dem med upc/ean koden så prøv og sett i disken og se om den finner den via disk-id, eller så kan du jo prøve og søke manuelt. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Kan varmt anbefale "All My Movies". Legge til ny film, skriv en del av tittelen, trykk på søkeknappen->programmet leter på IMDB og kommer med forskjellige treff. Man trykker på ønsket film, og den henter ned data og lagrer. nextplz..... Programmet kommer med norsk språkpakke så det skulle gå greit for alle å sette seg kjapt inn i det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå