Buxa Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Har nettopp prøvd å koble min ipod mini opp mot pc'n uten hell. Når jeg kobler den til via USB er alt jeg får opp: "Kjenner ikke igjen USB-enhet En av USB-enhetene som er koblet til denne datamaskinen har en feil og Windows kan ikke gjenkjenne den." Dette kommer opp nede i høyre hjørne på pc-skjermen. Det kommer heller ikke opp noe "Do not disconnect" på displayet på ipod'n.. Det er litt irriterende da jeg har byttet pc men får ikke kontakt Noen tips? Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Installert programvaren på den nye pc'n? Lenke til kommentar
Buxa Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Installert programvaren på den nye pc'n? 7733266[/snapback] Japp. Dvs, jeg lastet ned driver fra Apple. Burde da ikke være større problem. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 apple.com to the rescue - kanskje. Er noen artikler som omhandler problemet ditt der, f.eks. denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå