Gå til innhold

Kjøpe bærebar pc nå, eller vente på vista?

mck

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg selv tenker at det er like greit å bestille nå for da vil jeg få MCE og Vista Home Premium for 150-200,- som da er fraktkostnadene. Da vil jeg ha begge versjonene å velge i, hvis for eksempel Vista blir for tungt å kjøre for pcen.

Dersom jeg har forstått det rett, vil ikke XP eller MCE nøkkelen være gyldig lenger etter at du oppgraderer til Vista. Da sitter du kun igjen med en Vista lisens.

Lenke til kommentar
datating vi jobber i samme kjede. hvor er du lokalisert?

7866443[/snapback]

Tønsberg, og du?

batteri eller strømforsyningen er forskjellig tror jeg

7866372[/snapback]

Dvs dv2222 er den 'bedre' modellen?

Er vi ikke i uke6 nå, noen som har hørt noe?

7868734[/snapback]

7. februar er datoen da en god del av modellene skal komme inn til hovedlageret. Så 9. februar (fredag) eller starten av neste uke igjen (uke 7) er de nok ute i butikkene.

Lenke til kommentar
Nå har 6 av 8 modeller kommet inn. (de to som ikke er kommet er den billigste til 5.999 kr. og en tablet til 11.999 kr.)

7899846[/snapback]

Ser kun Best-Buy AS som har tatt inn denne modellen for øyeblikket. Hvordan er det med avbetaling fra denne bedriften? (noen som vet?) :hmm:

Lenke til kommentar
Nå har 6 av 8 modeller kommet inn. (de to som ikke er kommet er den billigste til 5.999 kr. og en tablet til 11.999 kr.)

7899846[/snapback]

Ser kun Best-Buy AS som har tatt inn denne modellen for øyeblikket. Hvordan er det med avbetaling fra denne bedriften? (noen som vet?) :hmm:

7900376[/snapback]

De bruker GE Money Bank. Nå er det vel opptil 6 måneders utsettelse uten renter. (kun et gebyr på 349 kr. ved tegning)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...