Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

kor høg bør fps-en min vere?

Anbefalte innlegg

hey eg instalerete nettopp company of heroes, og til min skuffelese gjekk ikkje dt så glatt som dt burde(som eg ønsket)... eg skrudde til å begynne med, alle ting på fult på graphic settings... alså høgast oppløsning, filtering og alle andre detailer, på high og ultra.... det fungerte ikkje så strålene bra når eg styrte kamerat i forskjellige rettninger... kan nokon sei kor høg fps eg bør ha?

eg har:

CPU: amd athlon 3700+

skjermkort: XFX 7900GT

HK: abit kn8 sli

2gb minne

og hiper type-r 580W

kor høg burde eg ha fps-en i forhold til pc-ennår grafikken er stilt på høgast?

PS: hakker fortsatt ein god bit om eg skrur ned på medium.

nokon som veit sånn ca kor høg fps eg burde få på spelet?

eller noko anna informasjon som eg kunne ha bruk for? :)

takker alle svar.. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig vanskelig å si for høy FPS du skal få på et spill....da må du sammenligne med andre som har spillet og eventuellt samme oppsett som deg. Jeg har spillet, men er ikke så opptatt av FPS jeg, så lenge spillet ikke hakker og fungerer, så har det null betydning om jeg har 30 eller 40 FPS!

Men jeg kan si med en gang at du ikke får kjørt spillet med høye grafikkinstillinger med oppsettet ditt, siden CoH er et relativt "tungt" spill. Men du kan jo prøve å laste ned siste driver til skjermkortet. Du skal klare spillet med medium/low settings..

Lenke til kommentar
Veldig vanskelig å si for høy FPS du skal få på et spill....da må du sammenligne med andre som har spillet og eventuellt samme oppsett som deg. Jeg har spillet, men er ikke så opptatt av FPS jeg, så lenge spillet ikke hakker og fungerer, så har det null betydning om jeg har 30 eller 40 FPS!

Men jeg kan si med en gang at du ikke får kjørt spillet med høye grafikkinstillinger med oppsettet ditt, siden CoH er et relativt "tungt" spill. Men du kan jo prøve å laste ned siste driver til skjermkortet. Du skal klare spillet med medium/low settings..

7732281[/snapback]

da burde eg vell vere fornøgd med min 40-55?? på ultra high...

PS: har ikkje lagge når eg ikkje styrer kameraet slik at eg ser slik som soldatane, så eg overlever ultra-en :p

tusen takk :thumbup:

Lenke til kommentar

Har ikke prøvd spillet ennå, men du bør ha 30-40 fps om det er et strategi eller rollespill, og oppimot 70-100 fps om det er et first person shooter spill. Det er iallefall min erfaring. Bruk FRAPS til å sjekke fps'en din om ikke spillet har funsksjonen tilgjengelig.

Lenke til kommentar

takker alle sammen, tipper tråden kan stenges da... det er mulig å sjekke fps-en innpå graphic settings... eg tipper eg bare skal vere fornøgd da... spelet går etter det eg mener heilt glatt heit til eg begynner å sjå rett fram på den måten....

takker :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...