xersess Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 hey eg instalerete nettopp company of heroes, og til min skuffelese gjekk ikkje dt så glatt som dt burde(som eg ønsket)... eg skrudde til å begynne med, alle ting på fult på graphic settings... alså høgast oppløsning, filtering og alle andre detailer, på high og ultra.... det fungerte ikkje så strålene bra når eg styrte kamerat i forskjellige rettninger... kan nokon sei kor høg fps eg bør ha? eg har: CPU: amd athlon 3700+ skjermkort: XFX 7900GT HK: abit kn8 sli 2gb minne og hiper type-r 580W kor høg burde eg ha fps-en i forhold til pc-ennår grafikken er stilt på høgast? PS: hakker fortsatt ein god bit om eg skrur ned på medium. nokon som veit sånn ca kor høg fps eg burde få på spelet? eller noko anna informasjon som eg kunne ha bruk for? takker alle svar.. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Veldig vanskelig å si for høy FPS du skal få på et spill....da må du sammenligne med andre som har spillet og eventuellt samme oppsett som deg. Jeg har spillet, men er ikke så opptatt av FPS jeg, så lenge spillet ikke hakker og fungerer, så har det null betydning om jeg har 30 eller 40 FPS! Men jeg kan si med en gang at du ikke får kjørt spillet med høye grafikkinstillinger med oppsettet ditt, siden CoH er et relativt "tungt" spill. Men du kan jo prøve å laste ned siste driver til skjermkortet. Du skal klare spillet med medium/low settings.. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Veldig vanskelig å si for høy FPS du skal få på et spill....da må du sammenligne med andre som har spillet og eventuellt samme oppsett som deg. Jeg har spillet, men er ikke så opptatt av FPS jeg, så lenge spillet ikke hakker og fungerer, så har det null betydning om jeg har 30 eller 40 FPS!Men jeg kan si med en gang at du ikke får kjørt spillet med høye grafikkinstillinger med oppsettet ditt, siden CoH er et relativt "tungt" spill. Men du kan jo prøve å laste ned siste driver til skjermkortet. Du skal klare spillet med medium/low settings.. 7732281[/snapback] da burde eg vell vere fornøgd med min 40-55?? på ultra high... PS: har ikkje lagge når eg ikkje styrer kameraet slik at eg ser slik som soldatane, så eg overlever ultra-en tusen takk Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 er jo bare å gå fra ultra high til high eller lavere. Da vil du merke at spillet flyter mye mer Og er ikke mye du mister å gå ned et hakk, hvis du ikke er ekstremt kresen Lenke til kommentar
s1gnal Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Har ikke prøvd spillet ennå, men du bør ha 30-40 fps om det er et strategi eller rollespill, og oppimot 70-100 fps om det er et first person shooter spill. Det er iallefall min erfaring. Bruk FRAPS til å sjekke fps'en din om ikke spillet har funsksjonen tilgjengelig. Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 grunnen til at det beggyner å lagge når du tar kameraet ned i soldat posisjon er fordi det da blir ekstremt mye lanskap bortigjennom. dette er veldig krevende ergo fpsdrop. skjedde akkurat samme på min pc. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 takker alle sammen, tipper tråden kan stenges da... det er mulig å sjekke fps-en innpå graphic settings... eg tipper eg bare skal vere fornøgd da... spelet går etter det eg mener heilt glatt heit til eg begynner å sjå rett fram på den måten.... takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå