avo Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Jakter på en multfunksjonsasak som skal kunne faxe, kopiere, printe og scanne. Helst med fargelaser, men de ser det ikke ut til å være så mange av, så alternativet blir vel en blekkvariant (eller s/h laser), og en billig fargelaser ved siden av. Har tidligere god erfaring med HP, og vil helt finne noe fra deres sortiment. det som har irritert meg på slike maskiner tidligere er treghet, dårlig papirmater, og høyt blekkforbruk - vil derfor selvfølgelig finne en maskin uten disse feilene. Nettverkstilkobling er selvfølgelig også en stor fordel, selv om USB også fungerer greit. Noen gode tips ? Lenke til kommentar
forferdelig Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Aner ikke.. leter jeg også! Lenke til kommentar
avo Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Aner ikke.. leter jeg også! 7730985[/snapback] Endte opp med å bestille en HP 2840 - desverre ikke på lager, men det ser ut som den kommer om en dag eller to... Skal prøve å huske på å legge ut inntrykkene mine bare jeg får den i hus. Lenke til kommentar
forferdelig Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Gjerne det! Jeg venter spent i mens! Lenke til kommentar
avo Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 Argh - utsatt levering - var den 17.1 når jeg bestillte, nå står det 2.2, ubekreftet. Typisk, når jeg endelig bestemmer med for en maskin. Vurdere å kansellere bestillingen og heller bestille en s/h variant + en liten fargelaser. Lenke til kommentar
kense Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Ubekreftet kan bety så mye, du kan likså godt regne med midten av februar eller slutten for den del. Har opplevd noen slike, ubekreftet blir som oftest utsatt og utsatt. Anbefaler Amentio: http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:...97;c:36148;r:pg De sender den rett fra lager hos grossist. Og frakten er bare 125kr mens andre tar 700 som tollpost, veier 40kg. Men lurer på om denne tassen er noe overpriset?, kommer kanskje like godt fra det med en laserprinter og en faks. Endret 19. januar 2007 av kense Lenke til kommentar
avo Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Anbefaler Amentio: http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:...97;c:36148;r:pg Takk for anbefalingen, men jeg hører til en av de heldige som kjøper rett fra distributør selv. Denne har jeg bestillt fra Itegra. /Avo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå