Red Frostraven Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Så... Jeg tar 1mxy på sonans med mine surt opptjente sparepenger, og må som privatist ta eksamen i... 1mxy... Som ikke finnes på eksamenslister, noe sted -- selv om det er skolebøker som omhandler "1mxy" som ett eget kurs... Må jeg virkelig ta 2 eksamener for et firetimers kurs..? (57 minutter og 34 sekunder til oppmelding til eksamen forfaller...) Aktuelle eksamener er: 1mx, 1my, 1m, 1x, 1y. Går det an å ta 3 eksamener; 1m, 1x og 1y..? Kan jeg ta 1mx og 1y -- eller 1my og 1x..? Endret 15. januar 2007 av Andre1983 Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Når jeg gikk GK på almenn, tror jeg vi hadde 1M første halvår og 1MX andre halvår (eller 1MY for de som valgte det). Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Når jeg gikk GK på almenn, tror jeg vi hadde 1M første halvår og 1MX andre halvår (eller 1MY for de som valgte det). 7730695[/snapback] Stilig... Men hva når kurset og matteboka heter "1mxy"..? De må jo bli 1y og 1mx ELLER 1x og 1my-- av logiske årsaker..? 1mx og 1my gir jo 1m^2xy ... 12 minutter til fristen går ut Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Litt seint kanskje, men på matteboken stod det ihvertfall 1MXY. http://www.haugenbok.no/resverk.cfm?stipr=...1_15&cid=149461 Lenke til kommentar
martbo Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå