$ig Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg greide å filme over noe jeg hadde på tapen fra før av, jeg MÅ ha det tilbake. Vet jeg var idiot som greide å gjøre det, men er det noe håp? anyone. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Beklager... er det opptak over det gamle, så ble det gamle fjernet samtidig. Det legger seg ikke som flere lag på tapen, så det er nok borte for alltid. Vet at IBAS er tryllekunstnere på dette feltet, men tror selv de vil få store problemer med dette. Tips: På kamerataper (og vanlige VHS kassetter) har du en skrivebeskyttelsestab, en liten dings som du flytter litt for å sperre kassetten for flere opptak. Gjør du dette på viktige opptak, så sikrer du at de ikke kan bli skrevet over før du evt. flytter denne tab'en tilbake. Vet det ikke hjelper deg nå, men til senere bruk... Lenke til kommentar
$ig Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 kontaktet IBAS i dag, men de "har dessverre ingen løsning for DV taper" Noen andre som kan fikkse dette, siden ikke IBAS kan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå