Gå til innhold

Mayhem fantråden 07


Orpheus

Anbefalte innlegg

Personlig er jeg stor Mayhem fan.

 

Mine klare favorittskiver er Deatcrush, DMDS og Live in Marseille, Maniac gjorde utrolig mye for Mayhem som vokalist og virker meget hyggelig (Og har faktisk møtt han i virkeligheten).

 

Men det er allikevel Pelle "Dead" Ohlin som blir min favorittvokalist med Mayhem Gjennom tidene.

 

Til dere som er nysjerrige på "Ordo Ab Chao" så har jeg her en liten smakebit fra "Season of Mist"

http://soundworks.nerim.net/SeasonOfMist/D...%20-%20Anti.mp3

 

Personlig liker jeg det jeg hører meget godt, men håper da selvfølgelig at lydkvaliteten blir litt bedre på CD'n når den blir gitt ut.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Syns DMDS er det desidert beste albumet. Husker ikke når jeg kjøpte det, men læreren min likte det ikke når vi hadde "ta med en CD fra favorittbandet ditt" på skolen.

Vi var en gjeng som satt bakerst i klasserommet og hørte albumet på repeat flere skoledager på den tids musikkavspiller.

 

Det black metalbandet jeg kanskje har størst respekt for =)

Lenke til kommentar

GDOW er en rå skive det også ja. Liker maniac sin vokal ekstremt godt, sett Mayhem live en gang og det var på slottsfjell, det var en rimelig sjuk opplevelse kan jeg vel trygt si. Var i ekstase i uker etter det.

 

Hadde det ikke vært for at jeg oppdaget DMDS en gang i 5. klasse hadde jeg nok aldri hrøt på black metal i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...