IceXCool Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Jeg har kjørt update mange ganger før, men nå har den ikke klart å hente update på lenge...det står at den er upp to date men så mye som norton oppdaterer sin antivirus vet jeg at det ikke er riktig...alle program settings er riktige...noen som har løsning på dette? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Sjekket noron sin side, de har en egen oppdaterings fil der som kanskje kan hjelpe eller så sjekk der borte om det er noe i manual eller hva det nå heter Lenke til kommentar
Sjenever Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Samme her. Jeg har Norton Antivirus 2002 (fra Telenor), og jeg måtte også oppdatere den manuelt. Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Var også i samme problem, men eg søkte litt rundt på sidene til symantec og fann ein oppdatert liveupdate. Det funka i allefall for Norton Antivirus 2002. Ole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå