csViRuS Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeg driver og lakker båt-motorer, og for og si det sånn du merker vesentlig forskjell med og uten klarlakk Uten klarlakk: Lakken er litt ruere, og mye mattere Med klarlakk: Lakken er blir helt glatt vis du har nok klarlakk + at den blir speilblank. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Skal nok få testet klarlakk en gang, kan bli fint det Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Wow, jeg hadde mine tvil første gang jeg så dette prosjektet, men det ble ganske digg! Nesten 10 mnd. jobbing...wow. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Takk for kommentar Har ikke drevet 10mnd med det endelige produktet, men jeg har brukt en del tid ja Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Har lagt ut MeTube på Itavisen nå. Gi meg en stemme Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Jeg synes du burde vurdere og pusse det ned, sparkle bedre og lakke det igjen, det tar jo verken lang tid eller er vanskelig...... Endret 15. oktober 2007 av csViRuS Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Det kunne ha vært en mulighet, men jeg personelig synes det er greit som det er. Så tror jeg dropper det. Men kanskje jeg får lyst til å gjøre det senere en gang. Lenke til kommentar
kandy Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 jeg vil bare si stå på ass:D dette er skikkelig kult, kommer til å følge med ass! Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 følge med? Det er jo ferdig! Men men, bedre sent enn aldri, velkommen etter! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Litt sent kanskje ja Blir glad for deres stemmer i arbeidslogg konkurransen Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Nå som arbeidslogg konkurransen er i gang håper jeg at dere vil stemme på meg Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Kan man gi minus-stemmer? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 nei.. *bli lei seg* Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 For å være ærlig så kommer du vel på en sisteplass av de på den listen, som jeg har sakt før, for mange svarveier og slurv er ikke bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 "dessverre", leder han. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Folkens, hold alt det negative for dere selv. Mr. Anki har gjort sitt beste og det ble da nokså bra? Syntes modden din absolutt er bra Mr. Anki, men stemmen min gikk nok til The Chipboard Dream, sorry. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Folkens, hold alt det negative for dere selv. Konstruktiv kritikk og sammenligninger må til i en konkuranse, ellers ville det ikke vært en konkuranse? Lenke til kommentar
greiven Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Dette er vell ikke plassen for å gi konstruktiv kritikk angående konkuransen? Men stemte på deg Mr.Anki, et kreativt prosjekt som var veldig spennende. Selvsagt er det downsides, men da vet du det til neste gang. Endret 7. november 2007 av Kiimmeen Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Tusen takk Kiimmeen:) Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Folkens, hold alt det negative for dere selv. Konstruktiv kritikk og sammenligninger må til i en konkuranse, ellers ville det ikke vært en konkuranse? Kaller du "går det an å gi minusstemmer?" for konstruktiv kritikk? OT.. Endret 8. november 2007 av Startfanet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå