csViRuS Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Skulle gjerne ha stemt på deg, men synes den siste finishen på kabinettet ble litt for dårlig, det burde ha vært sparklet mye bedre, og blitt lakket bedre. Har du ikke lakket før kunne det heller ha lønt seg og lakket med EN farge. Tror det hadde blitt finere i svart muligens..... Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Skal definitivt tenke godt over å gi min stemme til deg, Mr.Anki! Synd jeg ikke har fått arbeida noe på min casemod, hadde vært gøy å bare vært med:) Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Hyggelig å høre Startfanet Jeg regner med deg Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Det er nok mange prosjerkter som er planlagt og gjennomført mye bedere enn dit, så stemmen min går nok ikke til deg, men det kommer vel ikke som et stort sjokk Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 iDet kom nokk ikke som noe sjokk nei. En god stund siden jeg merket at du ikke liker prosjektet mitt Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 iDet kom nokk ikke som noe sjokk nei. En god stund siden jeg merket at du ikke liker prosjektet mitt Jeg liker prosjektet, fordi det er veldig orgianlt, og uvanelig. Men Liker ikke arbeidet du har lagt ned i det, alle snarveiene du har tatt for å gjøre det så enkelt som mulig. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Hva slags snarveier? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hva slags snarveier? Enkle løsninger på harddisk og psu oppheng, lite detaljer, lakk og sparkling er noen stikkord. Og det at hendende til faren din er på de fleste bildene hvor selve grovarbeidet blir gjort trekker heller ikke opp. Du er vel enig at du kunne ha fått et mye bedere resultat om du hadde lagt litt mer tid og arbeid inn i prosjektet? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Det kunne ha blitt bedre om jeg hadde hatt bedre tid ja, og hatt mer erfaring innen lakking.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hadde det ikke blitt tøfft hvis du sparklet hele kabinettet før du lakkerte det, slik at ingen sprekker kom frem? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Det hadde blitt veldig upraktis der som viftene er feks. da kunne jeg ikke ha kommet inn til harddisken og slikt. Lenke til kommentar
greiven Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 MeTube'en din er så jævli rå Syns kanskje du kunne ha latt være med å lakkere det grønt/svart, men isteden bare helgrønt. Men altså, hver sin smak Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Takker Det er alltid noen en kunne ha gjort anneledes Endret 13. oktober 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hadde du klarlakk også? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Nei, har ikke brukt klarlakk. Burde jeg det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Det gir jo lenger holdbarhet og skaper en fin og blank overflate som er mer motstandsdyktig ovenfor "elementene". Men om det er absolutt nødvendig er jo en annen ting. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Kanskje jeg vuderer det til mitt neste prosjekt Har noen et bilde hvor det er brukt? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeg bruker det på prosjektet mitt, jeg leste noen lakk-guider og der sto det at det er veldig lurt å bruke det for helhets-inntrykket og det er beskyttelse. Lenke til kommentar
greiven Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Klarlakk vil vell gi en "gjenskin" på gjenstanden, sånn at den glinser mere. Endret 13. oktober 2007 av Kiimmeen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå