Hellemyr Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Ser utroligt rotere ut der inne, med tanke på kabler... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Ja det er rotete, veldig vanskelig å organisere kabler inni der.. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 takker og bukker Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Takker og bukker for hva? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Sinnsykt fet kabinett som sagt før :] Det eneste jeg synes burde vært bedre er den svarte lakken på toppen, du opådde ikke helt "gradienten" sånn som i skissa Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Takk for kommentar Siste finish skulle vært litt berde ja... Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Takk for kommentar Siste finish skulle vært litt berde ja... 9658923[/snapback] Ikke snakk som om det er over! Du har jo fortsatt tid til å lakkere over Ville heller fått en bedre grønnfarge, sånn skikkelig grønn og ikke en blålig grønn. Du var litt uheldig med fargen og svartlakkeringen oppå der igjen, men det er jo bare å lakkere oppå. Tror du fint kan sette en god finish på prosjektet! Stå på Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Det er jo sikkelig grønnt da, det er ikke problemt.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Nå har jeg gjort klart systemet til litt klokking. Vet ikke når jeg startet, men i løpet av neste helg håper jeg.. Sånn er temperatuene nå: HK: 24* CPU: 24* GPU: 44* HDD: 27* Mvh Mr.Anki Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Må dessverre si meg enig i at lakkingen ikke ble slik jeg ventet... Trodde du skulle begynne med helt svart på toppen også gradvis "slippe" det over til grønn når du nermet deg sokkelen. Jeg tror det hadde blitt litt finere... Men alt i alt er dette et MEGET vellykket prosjekt og du har all rett til å være stolt Mvh. 2ball(s) Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Det ble vel ikke helt som på avataren nei. Men det ble nå ikke så ille da, synes jeg. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Så maskinen din på TV-Vestfold Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Ligger den sendingen på nette? link? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Fant ikke noe link, var ikke noe reportasje.. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Synes du burde lakkert kabinettet i én farge, gjerne en skarp farge (+klarlakk). Men ellers ble det jo veldig bra Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Fant ikke noe link, var ikke noe reportasje.. Det var vel bare at de filmet kabinettet litt? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Det var vel bare at de filmet kabinettet litt? Korrekt. Var som sagt ikke en egen reportasje om ditt kab. Var om The Exp.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 mm, husker når det ble filmet.. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 mye pes om lakken, men det er bare fordi det ikke er noe annet å kritisere. du har fått en "sekser" av de aller fleste.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Takk 2badle Håper på mange stemmer fra dere i arbeidslogg konkurransen!! Kan jeg regne med noen av dere?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå