Mr.Anki Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Det skulle komme på NRK3 ja i kveld ja Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Det skulle komme på NRK3 ja i kveld ja 9644783[/snapback] Var på NRK3 klokka 21.00.. Når jeg så kabinettet ditt fikk jeg en genial idè til et kabinett jeg hadde for ei stund sia.. Eneste som mangler er penger :!: Tror du at hvis jeg får moddet kabinettet så er det mulig at folk sponser meg med litt av hvert? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Tror at du kommer til å bli flink med åra hvis du forsetter, er enig med lakken...men nå er det uansett sånn og jeg tror du tar med deg erfaringene fra dette til neste prosjekt. Ønsker deg lykke til videre ihvertfall Og er det noe du kan så er det å skaffe spons Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg likte lakken jeg. Gå kabinettet en slags "worn-out" stil. Ser ut som ei kasse som militæret har en eller annen superhemmelig datamaskin i :!: Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Takker for kommentarer Det varmer, og jeg har lyst til å starte på et nytt prosjekt! Hva vil dere se? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Trekant-kabinett med aluminums-hjørner med tre som sideplater Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ett htpc prosjekt hadde vært flott. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg har tenkt til å kanskje utvide "Tube-serien" vis det er av innteresse? Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Hadde vært kult med et vertikalt rør.. Med en delvis flat side for montering av dvd-rom og en 7" touch-skjerm.. Edit: Driver å planlegger mitt prosjekt nå. Mulig jeg blir ferdig til TG Endret 5. oktober 2007 av Calvinator Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Hva hvis du hadde lagd et aluminiumsrør med "vinduer og to kvadratformede endestykker? Muligens med brukeren over sine ideer å? The shaker anyone? Endret 5. oktober 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hva hvis du hadde lagd et aluminiumsrør med "vinduer og to kvadratformede endestykker?Muligens med brukeren over sine ideer å? The shaker anyone? 9645672[/snapback] Var noe sånt jeg også tenkte meg.. Hadde vært utrolig kult med kameleonlakk og flerfargefilm på vinduene.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg skjønner ikke helt hva dere mener, kan dere komme med noen enkele skisser ? Lenke til kommentar
superninja Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ein PC som er eit bord og ein PC samtidig. Også ekstra add-ons til LAN hadde jo vore tøft. Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Du kan tenke deg et rør som står rett opp/ned. Slik at den ene åpne enden er bunnen av PC-en.. Har ikke prøvd å lage skisser enda, men skal prøve å få lært meg det. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Det skulle komme på NRK3 ja i kveld ja 9644783[/snapback] Ligger det på webtv`? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 det ligger på nett ja Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hva snakker dere om? Forvirret! Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Mr. Anki og kabinettet hans ble filmet på NRK3, sammen med en del andre under en reportasje fra The eXperience. Den ligger ute på NRK sine nettsider. Det er for seint for meg å hoste opp en link nå, men kan sikkert gjøre det i morgen om ingen andre gidder ENDRET: Siden jeg er så snill så skal du få den nå med en gang http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/294853 MeTube kommer etter ganske nøyaktig seks minutter. Goscinny Endret 6. oktober 2007 av Goscinny Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Jeg kan finne den jeg. Klikk her! Endret 6. oktober 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 MeTube er på den artikkelen fra TX som var i går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå