Mr.Anki Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Tusen takk oivind_dahle Tørris hadde vært noe, men det er nok ikke plass til slike ting inni der. Det rimelig fult må jeg si. Lenke til kommentar
samerali2 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 nice e d minste e kan si Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Takk Det har ordnet seg med skjerm under The eXperince forresten. Skal ha en "låneskjerm" fra Datakjeden Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Dette ble bare helt rått Mr.Anki. Gleder meg allerede til neste prosjekt. Fin lakkering. Likte effekten av det sorte mønsteret du hadde lagt på. Lykke til på The Experience da. Endret 4. oktober 2007 av LockBreaker Lenke til kommentar
mekkern Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Dette er veldig flott. Men du ville ukke vurdert å legge på noe sparket eller noe uten på treverket og i alle kriker og kroker. også pusse det..da får man en veldig fin og glatt finish. og man får en mer hel het i hele kabinettet.. etter det jeg så, så kunne man se skille mellom treverk og rør ganske godt da..men ellers..sykt bra logg.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Takk for kommentar begge to Det ble noen sprekker her og der ja, men er det hjemmelaga så er det hjemmelaga Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Må ærlig si en utrolig god jobb til deg Mr.Anki og ikke minst til alle sponsorene og andre personer som bidrog her. Ble helt satt ut over hvor god sponsing det ble til slutt og kjente respekten økte for samtlige! Kjempebra Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 jævlig bra, iaffal noen som er kreative her på forumet. Bra jobba. Ta å sparkle om du skal lakke på nytt noen gang Lenke til kommentar
superninja Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Imponerande bra gjennomført prosjekt. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Bra noen likte resultatet Nå er det bare å tenke ut et nytt prosjekt for meg Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Det ble bra ja! Virkelig bra.. Godt jobba, og knall med en artikkel på hw igjen! Lenke til kommentar
Turnfalken Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Det svarte på kabinettet ble direkte stykt! Så bare skittent ut. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Takk for kommentar begge to Det ble noen sprekker her og der ja, men er det hjemmelaga så er det hjemmelaga 9629611[/snapback] utrolig bra jobbet, dette er vel en av de beste selv laget kabinettene jeg har sett. Lenke til kommentar
Jlona Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Rett og slett impnerende Mr.Anki. Heldig med hw var du også Skulle ønske jeg var like kreativ som deg Mvh Jlona Edit: Leif Endret 3. oktober 2007 av Jlona Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Bra jobba Du har fått mye skryt av meg tidligere, men stikkervifteskruene ut? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Digger kabinettet ditt Anki! Veldig bra worklog, mange fine bilder og ja, veldig bra tidsfordriv å lese :> Keep up the good work! Lenke til kommentar
Exxonsen Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hei! Veldig kreativt! Selv om prosjektet tok litt tid vil jeg berømme resultatet også; drit-stilig! Med dette resultatet bør det ved neste prosjekt ikke være vanskelig å finne sponsorer antar jeg; du kan jo benytte dette prosjektet som referanse. Dette er en god inspirasjon til de av oss som har noen planer om å bygge selv, men som ikke har kommet igang. Du viser at det er mulig Gleder meg til neste prosjekt allerede! Lenke til kommentar
noXelon Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Artig å se du endelig bli ferdig med det. Stilig det der Tenkte jeg skulle poste mitt også som du lurte på en gang. Her er linken til min: http://itavisen.no/pimpmypc/2415/ Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Gratulerer med fullført prosjekt Mr.Anki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå