Gå til innhold

Kommentartråd MeTube - rørkabinett.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sykt nice prosjekt, har fulgt det lenge nå og ble helt SINNSYKT sjokka over hvor lite dette var!! :ohmy:

Var litt lite updates ei sttund, men kom noen nå :)

Er det meningen at de sorte "flekkene" skal være der?

Men uansett stå på , dett blir helt sinnsykt nice, gleder meg til å se resultatene! :w00t:

Lenke til kommentar

Viss du ska ha kommentarar so får eg vel skriva ein liten..

Har følgt med på prosjektet ditt sidan starten og er eigentleg imponert. Du har ut ført eit bra stykkje håndarbeid på ein god måte, og arbeidsloggen er akkurat slek den skal vere, med masse bilder osv.

Lykke til vidare !

Lenke til kommentar

Kjempeprosjekt, men jeg er enig i at de "dottene" ikke var helt heldig. Prøv om du fra litt høyde kan ta noen jevne drag med sprayboksen rett ovenfra over kabinettet. Da får du kanskje til den effekten du er ute etter. Men bruk god tid.

Ellers kjenner jeg ikke hovedkortet ditt, men kan de være at du vil få bedre utnyttelse av minnet (dualchannel) om du bruker minneslotter av samme farge (bare gul eller bare svart)? Sjekk minneplassering i manualen ...

Endret av drbo
Lenke til kommentar

Kabinettet begynner å bli råtøft men er veldig skuffet over fargevalget. Du viste at det kom til å bli en vanskelig jobb å få til en mix mellom grønt og svart.

Siden du er nybegynner ville jeg heller ha anbefalt deg og tatt bare svart.

Eller fått en proff til å lakke kabinettet med grønt og svart uten spraybokser..

Uansett, lykke til videre.

Lenke til kommentar

Dere får synes hva dere vil, jeg synes det ble bra jeg.

Noe slikt jeg hadde tenkt meg.

Å få en proff lakkerer til hadde blitt profft, men ikke minst dyrt.

Helt svart er i alle fall helt uaktuelt.

Men har ikke tid til å ordne noe av dette før the experince, så de får bli som det ble denne gangen.

Håper noe forstår.

Endret av Mr.Anki
Lenke til kommentar

Vel min helt ærlige mening er at jeg ikke synes du har gjort en god nok jobb med tanke på alle sponsorene du har. Kabinettet har en god ide men jeg synes den i grunn ikke er bra nok utført.

Du er god å snakke for deg selv men selve utførelsen er jeg ikke fornøyd med. Vet du ikke setter pris på negative kommentarer men det er slik jeg føler om prosjektet.

Håper du velger å ta og gjøre om lakken på ny senere.

Lenke til kommentar

Graturer med å være ferdig med prosjektet!

Vil påstå at du har gjort en veldig godt jobb, og det jeg nesten er mest imponert over er alle sponsorene du har klart å skaffe. :)

Når det gjelder lakkeringen må jeg si jeg ikke ble veldig imponert, jeg syns grønnfargen burde vært mørkere og mer kamuflasjefarget som på avataren din, da hadde også de svarte "dottene" passet bedre inn. Tror også det hadde blitt finere om du hadde fått til en jevn lakkering med det svarte, men jeg er klar over at dette er veldig vanskelig. :)

Jeg vil imidlertid si at du må komme med en til update når all hw, plexiglass, knapper og lcd-skjerm er montert.

Lenke til kommentar
Dere får synes hva dere vil

9625629[/snapback]

Er det ikke det en komentar tråd er til for?

Men må si meg enig med tmolberg. Du har gjort det så enkelt som mulig, og syntes design har lidd veldig for det.

Og lakken ble heller ikke så fin, syntes jeg, selv om det var sånn du hadde forestilt deg at det skulle være. Har du ikke noen venner eller bekjente som har litt erfaring med lakking?

Men venter spent på noen bilder av det ferdige kabinettet, med hardware og lys instalert, vi får se da hvordan det blir.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...