Mr.Anki Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Takk for kommentar Nå har jeg snart lakket alle delene utenom røret grønt må kjøpe en ny boks grønn lakk i morge. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Genial og praktisk løsning med å gjenge ut viftene, samme som jeg har gjort på et av mine prosjekter faktisk. Jeg går sterkt ut i fra at det er M5 du bruker siden diameteren på hullene er 4mm. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Takker Klekkus Det er M5 jeg har brukt ja. Det er deilig å snart være i mål med prosejktet Lenke til kommentar
Viftestyreren Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Prosjektet ditt er rett og slett det mest diggbare jeg har sett, du skal ha mye ros for det syntes jeg, kabinettet er også helt genialt rått og se på, sikler over det hver gang jeg ser det . stå på videre. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Takker Nå driver jeg å lakker røret Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Det er et kult prosjekt! Men det har jo tatt evig tid til nå -_- Jeg vil se det ferdige produktet snart ! =D Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Skal du på TX så får du se det IRL Lenke til kommentar
Viftestyreren Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 har lyst til og dra dit, men har ikke fått skaffet billet dit enda :/.. kompisen min skal være i crewet da :!: Lenke til kommentar
Viftestyreren Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Meget pen den ble , men tror den trenger flere lag lakk på x antal deler :!: Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 hva slags deler tenker du på? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) På fronten ja, men det er ordnet Det gikk akkuratt to bokser med grønnfarge til lakkingen. I morgen skal jeg ha på sort og forhåpentligvis bli ferdig med hele kabinettet Viste dere forresten at der er klinkekuler inni lakkboksene? Endret 1. oktober 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Update! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0entry9617811 Endret 2. oktober 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Nice! nærmer seg slutten nå ja. blir spennene og se hvordan det ser ut med hardware og vifter osv Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Dette ser bra ut, godt å se du nærmer deg en slutt. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Takk for kommentarer, det varmer Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Utrolig konge kabinett dette blir altså God ide å lage et kabinett av rør! Keep øpp the gudd wørk Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Uhmm, skal det være sånn? Med det svarte greiene på? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg trodde vel også det skulle være en mer gjevn sortfarge ... Ikke dotter her og der ... Det var vel mer gjevnt på den lille modellen du lagde. Goscinny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå