Startfanet Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Ikke lenge igjen til vi får se det ferdig, jeg gleder meg! Tenker det er en deilig følelse for deg, etter mye jobb og en del fram og tilbake med viftehullene etc. Kommer dessverre ikke på The Experience, men forventer masse bilder:) Edit: Jøss, du har holdt på siden Januar. Meg du snakka til fLeReK? Endret 23. september 2007 av Startfanet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hvis du ser på sketchup-tegningen så skal han ha vindu. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Takk for kommentarer Har vist holdt på siden januar ja, men det er gått veldig treigt til tider. Små pauser mm. Men det har jo vært morro da Dere som kommenterer har vært en god støtte gjennom hele prosjektet Vindu skal jeg ha i front ja. Fortsett å poste Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Imponerende hvor godt du har greid å "markedsføre" prosjektet! Tålmodigheten din er det vel heller ingenting noe å si på Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Imponerende hvor godt du har greid å "markedsføre" prosjektet! Tålmodigheten din er det vel heller ingenting noe å si på 9556331[/snapback] Jeg er enig, det er imponerende MeTube blir mye penere, og mer gjennomført enn PlaxBox.. Eller hva det het? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Takker Plybox og MeTube er to helt forskjllige porsjekter ja. Plybox var min "deby" innen casemoding, men jeg er fornøyd med det også jeg da. Markedsføringen har vært bra ja, og mer blir det på The eXperience Endret 23. september 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg syns nå Plybox ble ganske pen jeg da:) Lenke til kommentar
madbird Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Oppdaterer du med sete og rad når seat map er oppe? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Det skal jeg gjøre Det blir i VIP området et sted. Lenke til kommentar
......... Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Kult! Endret 16. oktober 2010 av ......... Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Riiiight, smosh15. PC-en er riktig nok god, men ikke så god Har du arbeidet noe mer, anki? Du sparer en del på at du ikke skal sparkle så mye, men jeg syns tiden du har på å bli ferdig med prosjektet på er litt vel kort nå (om du ikke har gjort noe mer, da). Update? Goscinny Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Har ikke fått gjort så veldig mye mer, men har ordnet dvd-brennern og harddisk opphenget er ferdig. Det neste nå blir å lage hull til lcd displayet. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Får vi se noen bilder av det du har gjort snart? -Startfanet Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Skal ta noen bilder snart. Skal bare bli helt ferdig med det jeg driver med Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Nå har jeg fått festet plexien i front. Håper på å få ordne LCD hullet i morgen. Endret 25. september 2007 av Jarmo Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Har fått begynnt på lcd hullet nå, men er ikke ferdig enda. Skal kjøpe noen nye filer på clas ohlsen i morgen.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Det var svært dårlig med kommentarer her nå Har kjøpt nye filer nå, lager ferdig lcd hullet i dag. Lenke til kommentar
toth Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Dårlig med kommentarer, sier du..? Well.. Ingen bildeupdates=ingen kommentarer. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Word! Blir bra dette her Anki. Kom med bilder nå. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Takk for kommentarer. Jeg har ikke fått gjort noe i dag pga. to prøver i morgen.. Men i morgen og i helga må og skal jeg jobber for fult! Håper på at det ikke er noe som skjører seg nå og at jeg er ferdig i løpet av mandag. Jeg oppdaderer dere under veis! Mvh Mr.Anki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå