Mr.Anki Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Kvalitet blir det uannsett Men greier nok The eXperience fint. --- Har ordnet psu hullet nå og borret hull til festing av den. Mangler bare å skære litt plexi så er det ferdig. Har også pusset alle delene. Lager hull til lcd og dvd senere i dag. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Blir det update med jobbinga som er gjort da eller? Ellers så synes jeg at du har fått enormt mye spons som du ikke trenger til kabinettet Når blir lakkeringa da? Skaffet noen prøver av farger da? Lykke til Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Kvalitet blir det uannsett Men greier nok The eXperience fint. --- Har ordnet psu hullet nå og borret hull til festing av den. Mangler bare å skære litt plexi så er det ferdig. Har også pusset alle delene. Lager hull til lcd og dvd senere i dag. 9458089[/snapback] Når skal du lakkere det da? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Kanskje jeg lager en liten update i dag også, men får se. Dette skal jo bli en komplett spillmaskin så da trenger jeg tilbehør for at det skal bli helt ferdig også. Lakkinga blir når jeg er ferdig med alt det andre. Takk for kommentarer. Edit: Går det greit med en 114 mm hullsag vis jeg pusser litt? Endret 9. september 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Godt du er igang igjen:D Vil tro det går bra, men du må nok pusse godt. Men er jo bare 6mm for lite hull, og da blir det bare 3mm på hver side av vifta du ikke ser. Og pluss pussing tror jeg ikke du kommer til å legge merke til det. Stå på Edit: Glemte å si at den nye updaten så utrolig flott ut:) Endret 9. september 2007 av Startfanet Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Takk for kommentar Kjøper kanskje hullsag i morra. Og lager da sikkert hullene også. Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Heisan....kikket igjennom denne nå. Ser utrolig flott ut Mr. Anki. Blir linspirert til å starte opp noe liknende selv, må bare komme ajour med å "modde" huset først. Kjerringa blir vel ikke happy om jeg begynner å snekre på noe annet nå om dagen. Ser uansett ut til å bli et veldig bra sluttprodukt, og kommer til å følge med på denne. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 I siste update ser jeg du har noen hull. Jeg har selv erfart art i vanlige kabinett blir det støvete. Har du planer om noe filter? Flott prosjekt forresten Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Har ikke tenkt over det problemet. Kanskje det er lurt om et slags filter der ja. Takk for tipset! Har gjort en liten innvistering nå, kjøpt hullsag! Får håpe den er verdt prisen. Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Bare vær glad hvis du har kjøpt en som oppleves som dyr.....Billig hullsag er det værste du kan kjøpe (satt på spissen) Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Har testet den litt nå, og er så langt fornøyd med kjøpet. Håper den holder lenge. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 Har laget hull i den ene siden nå. Tar den andre senere i kveld kanskje. Må også borre hull til vifte skruene. Update kommer når jeg får tid Flere kommentarer/ tips? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Driver å prøver å fikse det vesle displayet nå, men får det ikke til. Hva tror dere om å ha en slik skjerm i front? http://thermaltake.com/product/accessory/d...03/a2413-03.asp Lenke til kommentar
KKake Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hadde vært fett det Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Det hadde vert rått det ja. Hvor mye koster den? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hadde vært stilig. Pris på noe slikt? Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Om du skaffer deg en slik bør du lakke den om fra svart til grønn. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Eneste prisen i norge jeg har funnet er her på PS.no. Ikke billig, men jeg har spurt Thermalteke om hjelp. Så får se hva det blir til. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Da har jeg kjøpt lakk og grunning! Skal lage noen prøver i dag, og legger ut bilder når jeg er ferdig. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 To updates lagt ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå