Mr.Anki Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Takk for kommentar! Målet er The eXperince ja, og det grier jeg nok Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Bra du har fått jobbet litt, gleder meg veldig til å se det ferdige resultatet! Stå på Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Da er jeg tilbake ettet bygging. Foten er nå ferdig mangler kun og lage hull til viftene. Røret er festet i foten og jeg har laget hull i røret slik at luften kommer inn. Skal ta noen bilder neste gang jeg skal bygge så dere får se hvordan det ser ut. Mvh Mr.Anki Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Bra du er igang igjen, Anki! Dersom du blir ferdig til The eXperience, skal jeg spandere en is på deg om jeg noen gang treffer deg. Ting tar mye lengre tid en en tror, selv etter at selve snekringen og sagingen er ferdig. Lakkingen er et eksempel. Om du jobber mye er det jo mulig, men jeg ville ikke lovet noe om jeg var deg (det har du jo heller ikke gjort ). Goscinny Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Takk for kommentar. Jeg lover ingenting nei, men jeg setter bare et lite mål. Som jeg håper på å greie. IS ? ja takk. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Det blir bygging i dag også. Skal ta noen bilder å legge ut en update! Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Flottings! Gleder meg Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Da er jeg hjemme igjen. Nå er jeg ferdig med alle delene på utsiden. Så nå mangler jeg: - HDD oppheng - PSU festing - Hull til viftene i siden - LCD og DVD hull i front - Pussing - Sparkling - Lakking Så er jeg ferdig tror jeg! update kommer i løpet av kvelden. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Her er updaten jeg lovet Lenke til kommentar
GrH Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Syns det ble bra jeg Skal bli digg når det blir ferdig ...Har du bestemt deg for farge ? ... Stå på videre mvh -Djgunnah Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Takk takk. Fargen blir svart og grønn. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Det ble mye penere inne røret ditt nå. Gleder meg til du blir ferdig. Endret 7. september 2007 av LockBreaker Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 vet ikke hva det heter, men en de nye tre platen bled mye finere enn hvitt tre. lurte litt på om det ble fint når du lakket rett på hvitt tre... men dette er nydelig^^ stå på Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Tusen takk for kommertar! Har brukt kryssfiner denne gangen også, men en annen type. Som er tykkere og har et slags "belegg" slik at det ikke er så lett å få hakk i platene. Synes det ble finere jeg også. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Det blir nokk en fin finish på lakken gleder meg... skal du reklamere fror sponsorene på "the experience"? btw: Norge-Moldova 1-0 etter 90 min. heia norge!! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Det blir litt reklamering for sponsorene på The eXperince ja. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Dette er bra! Du har fått utrolig mange sponsorer, hva er verdien på det du har fått sponset totalt? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Det blir litt reklamering for sponsorene på The eXperince ja. 9455027[/snapback] Blir kabinettet ferdig til The eXperience? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Dette er bra! Du har fått utrolig mange sponsorer, hva er verdien på det du har fått sponset totalt? 9455056[/snapback] Har ikke regnet noe serlig på det, men det ligger vel på rundt 10k Det blir litt reklamering for sponsorene på The eXperince ja. 9455027[/snapback] Blir kabinettet ferdig til The eXperience? 9455665[/snapback] Det er jeg rimelig sikker på ja, men jeg lover ingenting enda. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Dette er bra! Du har fått utrolig mange sponsorer, hva er verdien på det du har fått sponset totalt? 9455056[/snapback] Har ikke regnet noe serlig på det, men det ligger vel på rundt 10k Det blir litt reklamering for sponsorene på The eXperince ja. 9455027[/snapback] Blir kabinettet ferdig til The eXperience? 9455665[/snapback] Det er jeg rimelig sikker på ja, men jeg lover ingenting enda. 9456590[/snapback] Får vel håpe på det Men ikke hoe hastarbeid da Kvalitet først? Det blir nok uansett ferdig til TG 08? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå