nightzirch Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Chill nå folkens. Synes han gjør en bra jobb, selvom det har vært dafft nå i det siste. Det er alltid slik med prosjekter at de er spennende i starten og da er man mest opptatt med det og jobber mest effektivt. Etterhvert daffer det av og kanskje tilogmed renner ut i vasken som Goscinny sa så fint. Venter også i spenning på fortsettelsen, men man må bare smøre seg inn med tolmodighet. Husk folk har et liv utenfor dette også, hihi. Spent på å se det ferdige resultatet! STÅ PÅ! Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Det du sier om at en jobber mest i starten er helt riktig, og forhåpentligvis har en kommet et godt stykke på vei før interessen dabber litt av. Dessverre har ikke Anki engang begynt på den nye kassa (etter hva jeg har fått med meg), og interessen for selve byggingen ser ut til å ha dabbet litt av. Anki: Syns jeg har hørt den der før Kommer alltid opp nye ting. Håper bare for sponsorenes skyld at dette iallfall blir gjennomført Goscinny Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Ja, du har noen poeng der På mitt prosjekt skal jeg prøve så godt jeg kan å ikke la interessen dubbe Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Med tanke på at jeg har slike sponsorer må jeg bli ferdig med kabinettet. Og The eXperience er målet ja. Gi meg litt mer tid, plis! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Pappa har tid mandag, så da blir det bygging! Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Digg! Skulk skolen i tillegg så får du bygget mye Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Da jobber han Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Da stikker jeg å bygger om ikke altfor lenge. Oppdaderer dere med hva jeg har gjort i kveld Tror det er blitt lysere tider med take på skjerm også, men er ikke helt sikker enda. Venter på endelig svar... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Ser ut til at innteressen for prosjektet har dabbet veldig av nå Men jeg får vel bygge vidre likevel. Fikk startet på foten i går, blir vel ferdig i kveld tenker jeg. --- Fikk headsetet fra Tura Skandinavia i dag Tusen takk for det! Update på det? eller vente litt? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Alle updates er kos Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Siden du ønsket det DemoniZer ,så her er den. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Færre oppdateringer = Mindre interesse. Og de siste oppdateringene har jo ikke vært mye å skryte av. Bare sponsorgaver. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Det er vel noe der ja. Sponsorgaver er ikke bare bare da Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg har troen på at du kan fullføre dette prosjektet med et knall Trengs bare litt viljestyrke! Hehe Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Viljestyrke har jeg nok av, men tid er det mangel på. Men skal bygge på foten senere i kveld. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Du skal ihvertfall ha cred som faktisk har hele 74 sider (!!) i kommentarloggen din, ha en artikkel på forsiden av HW, og ha alle de utrolige sponsorene... Det er heftig det! Talent? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Takk for kommerntar AnaXyd! det varmer. --- Kom nettopp hjem fra byggingen nå. Foten er nesten helt ferdig og fronten mangler bare litt pussing her og der. Så jeg synes det går fremover! Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Flott å se at du har fått tid til å jobbe med prosjektet igjen. Er målet fortsatt å bli ferdig til The experience? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå