Gå til innhold

Kommentartråd MeTube - rørkabinett.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mr. Anki, ang. hull til vifter kan jeg anbefale en dings som pappa kom hjem med.

Var ikke et vanlig hullbor, men du fester den på drillen.

Var et vanlig bor i midten, og på hver side to kniver som du kunne justere på millimeteren slik du ville ha dem.

Kan spørre fattern om pris og sted, og legge ut et bilde om du vil:)

Kan ikke ha kosta mye, så ikke ut til å være noe avanserte greier.

-Startfanet

PS: Mulig dere vet godt hva dette er da, og har tenkt på det. Men det for så være. :p

Lenke til kommentar

Ville sagt at en hullbor var bedre, men skal du ha forskjellige diametre på vifter og ikke vil legge ut for flere hullbor så er den hullskjæreren der helt grei. Det eneste er at hvis du har tykkere materiale enn det knivene er lange, da må du begynne å kutte fra begge sider og det kan ofte bli litt unøyaktig.

Men for all del, økonomien bestemmer :p

117mm er "normalt" å bruke på vifter som er 120mm. Hvertfall det jeg har erfart opp gjennom årene som modder.

EDIT: Eller "Hullsag" da , som det heter.

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

Det jeg egentlig er ute etter, er hvor langt du har kommet i dag. :) Trenger ikke bilder for min del, for vi har jo igrunn sett det før :p Hva slags rør er det nye, egentlig? Identisk, eller? Hvordan skal du løse problemet med at du ikke får kuttet hull i røret i bunnen?

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Det er noen som låner en sag som jeg trenger, så jeg har ikke kommet så langt som jeg håpet på å komme :(

Jeg har fått kuttet røret i riktig lengde + skaffet litt matrialer som jeg trenger.

Røret er helt likt som det gammle ja.

Jeg er ikke helt sikker på det med hull i bunn av røret. Tenkte kanskje å borre mange hull eller kanskje bare droppe hele greia?

Har ikke lyst til å få røret i "ubalanse" igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...