DemoniZer Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Skal nok ikke pusse hullene noe serlig etter at jeg har saget nei. Bare slik at det blir glatt. Noen som vet ca pris ? 9277477[/snapback] Jeg tenkte på at det var bedere å kjøpe for lite og pusse.. enn ha for stort.. Sender deg en PM ang pris Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Det mest nøyaktige er å måle indre diameter på viften din, og så trekker fra en millimeter eller to etter det. Uansett bedre å ta litt for lite hull enn for stort. Goscinny Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Tror jeg går for 116mm jeg. Stikker kanskej å ser etter om de har det her i dag.. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Bare meg som syns slike bor er sabla dyre? Unødvendig dyre, etter min mening. Burde kostet 50 kroner max! Goscinny Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 (endret) De er dyre ja, det er bare det som holder meg litt igjen for å kjøpe et. Men de er jo veldig fine å bruke til vifte hull mm. da Endret 14. august 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Mr. Anki, ang. hull til vifter kan jeg anbefale en dings som pappa kom hjem med. Var ikke et vanlig hullbor, men du fester den på drillen. Var et vanlig bor i midten, og på hver side to kniver som du kunne justere på millimeteren slik du ville ha dem. Kan spørre fattern om pris og sted, og legge ut et bilde om du vil:) Kan ikke ha kosta mye, så ikke ut til å være noe avanserte greier. -Startfanet PS: Mulig dere vet godt hva dette er da, og har tenkt på det. Men det for så være. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 En slik du tenker på ? Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Bingo, slik ja. Den er virkelig genial, og 120kr for en genial ting er vel ikke så ille? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Ville sagt at en hullbor var bedre, men skal du ha forskjellige diametre på vifter og ikke vil legge ut for flere hullbor så er den hullskjæreren der helt grei. Det eneste er at hvis du har tykkere materiale enn det knivene er lange, da må du begynne å kutte fra begge sider og det kan ofte bli litt unøyaktig. Men for all del, økonomien bestemmer 117mm er "normalt" å bruke på vifter som er 120mm. Hvertfall det jeg har erfart opp gjennom årene som modder. EDIT: Eller "Hullsag" da , som det heter. Endret 14. august 2007 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Går nok for et hullsag ja. 116mm eller 117mm. Men heter det hullsag eller hullbor? Endret 14. august 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 *kremt* Heter visst Hullsag My bad, burde vite det siden vi selger sånt på jobben , men. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Du vet kanskje pris også du da? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Deet kan jeg finne ut for deg! Skal dog ikke på jobb før lørdag, og det avhenger jo av kvalitet og butikk, men skal finne noen priser for deg. Jobber på Maxbo Endret 14. august 2007 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Jeg kommer til å handle på Gausdal Landhandleri. Jeg kommer til å kjøpe noe av kvalitet når jeg først kjøper. Dette er en invistering Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Når kommer oppdateringen for dagens arbeid? Du begynner å få dårlig tid nå ... Goscinny Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Så dere vil se arbeidet en gang til? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Det jeg egentlig er ute etter, er hvor langt du har kommet i dag. Trenger ikke bilder for min del, for vi har jo igrunn sett det før Hva slags rør er det nye, egentlig? Identisk, eller? Hvordan skal du løse problemet med at du ikke får kuttet hull i røret i bunnen? Goscinny Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Det er noen som låner en sag som jeg trenger, så jeg har ikke kommet så langt som jeg håpet på å komme Jeg har fått kuttet røret i riktig lengde + skaffet litt matrialer som jeg trenger. Røret er helt likt som det gammle ja. Jeg er ikke helt sikker på det med hull i bunn av røret. Tenkte kanskje å borre mange hull eller kanskje bare droppe hele greia? Har ikke lyst til å få røret i "ubalanse" igjen. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Wowow, brems ned. Har du begynt på nytt? Har ikke fulgt med på en stund som du sikkert skjønner. Hvorfor? Jeg vil nå si at Maxbo er kvalitet jeg da men. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Ja, røret ble så dårlig etter at jeg saget hull til vifte inntakene. Så jeg har startet på nytt igjen.. Maxbo er sikkert kvalitet det ja, men det har vi ikke her Hadde vært fint om du hadde skjekket prisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå