Gå til innhold

Kommentartråd MeTube - rørkabinett.

Anbefalte innlegg

Skulle jeg bare hatt en farge, ville jeg nok tatt bladgrønn, men siden du skal ha to farger og den andre fargen er mørk, vil jeg kanskje ta den signalgrønne, ja. Tror ikke det har sååå mye å si hvilke av dem du velger heller. På grunnlag av bildene du har tatt (som sikkert ikke blir heeelt riktig i forhold til prøvene du har fått) vil jeg si de er ganske like.

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jaddah, muligens det feteste kabinettet på Hw noensinne? :D

Jeg ville valgt Bladgrønn farge tror jeg...

9169984[/snapback]

Det er det sikkert delte meninger om ;) Men takk for at du likte det.

Jeg skal bruke to farger, og det blir sort silkematt og signnal grønn.

(ble vist to poster og ikke edit det her :s)

Endret av Mr.Anki
Lenke til kommentar

Dere husker sikkert da jeg hadde saget hull i siden på røret, slik at luften fra viftene kom inn i røret?

Og at røret mistet fasongen å ikke lengere var rundt.

Isåfall så skulle jeg sette inn fronten og alt det andre her om dagen. Og da merket jeg at fronten bøyde seg innover og den fikk en skade ved lcd hullet. (det knakk!)

Så jeg bestemmte meg for å prøve å finne meg et nytt rør av samme dimensjon!

Og det har jeg nå greid! :)

Nå har jeg litt press på meg frem til The eXperience, men jeg tror og håper på at jeg blir ferdig til høstferien.

Jeg vet også hvordan jeg skal gjøre det nå, så da går det nok litt fortere med byggigen.

Håper dere skjønner at jeg har lyst til å ha kabinettet så bra som mulig, derfor begynner jeg på "nytt".

Nå har dere muligheten til å komme med tips til små endrigner jeg kan gjøre. Skal ikke gjøre om på så veldig mye men litt.

Mvh

Mr.Anki :)

Endret av Mr.Anki
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...