Mr.Anki Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 Tør ikke love noe update med det første, pga at jeg ikke har så mye tid til å jobbe med prosjektet. Så dere må nok smøre dere med litt tolmodighet. Men jeg setter stor pris på at dere skriver i tråden min Det kan også hjelpe til slik at jeg få ut fingeren(e) og får laget en update Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Veldig interessant prosjekt, Mr.Anki Gleder meg til å se mer av MeTube Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Har gått vel tregt i det siste, så vi får håpe at vi får litt mer enn bare utpakking og annet pakk fremover. Som påpekt tidligere følger jeg prosjektet ditt, og ser frem til et resultat. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 Det går ikke veldig fort om dagen nei, grunnet mangel på tid. Men jeg fåt tid til å gjør litt småting av og til. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Sponsor update Nå har Datakjeden Stovner sågt ja til å sponse prosjektet mitt Tusen takk til dere. Datakjeden Stovner sponser meg med Logitech G5 Laser Mouse 2007, Logitech Chillstream + noe småting Endret 25. juli 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Gratulerer med spons Mr.Anki. Hva skal du bruke den luftblåsende gamecontrolleren til? Og G5 blir fin i lag med Metube. Hva andre småting var det de sponset deg med? :!: Mvh LockBreaker Lykke til med videre utforming av Metube. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Jøss.. jaja.. Gratulerer med spons.. og om Datakjeden Stovner leser dette.. hils Datakjeden Tønsberg Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 LockBreaker: Takk for kommentar! Skal bruke kontrollen til å spille Dirt blant annet. De småtingene vet jeg ikke hva er. DemoniZer: Takk for kommentar! Var det du som hadde en skjerm til overs? Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Ja, er det USB grensesnitt på den eller skal du spille spillet på en konsoll? Fin kontroller det der ja, gått å ha under harde spilløkter med svette hender. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 Det er USB på den ja. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Andreas: Hadde er ordet.. Jeg fikk solgt 5 skjermer for 500,- stk Beklager. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 Den er grei DemoniZer. Om det er noen som har en LCD skjerm til over, som de vil sponse prosjektet mitt med. Ta kontakt! ---- Må si jeg er imponert over Datakjeden! Jeg sendet mail angående sponsing Tirsdag. Dagen etter fikk jeg svar, om at de ville sponse. Ikke lenge etter at jeg sende de addressen, fikk jeg beskje om at pakken var sendt og jeg fikk sporingsnummer Pakken kommer i morgen! Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Ja, datakjeden var snille med meg også og svarte kjapt på alle mails om sponsing. Liker den butikken der. OT: Hva har egentlig MeTube-prosjektet med en LCD-skjerm å gjøre, bortsett fra at du har lyst på en? Hardware er nå en ting da det skal stå inni kabinettet, men en PC-skjerm? Har du begynt å pusse? Goscinny Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 Hva er en pc uten skjerm? Ingen skjerm - ingen bilde. Da kunne jeg like godt latt vær å ha noe inni kabinettet også. --- Har begynnt å pusse delene ja. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Spør om spons fra Samsung, Huyndai, ViewSonic osv. Alltids lov å prøve Lenke til kommentar
GrH Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Det er jo fint og bli sponset med en skjerm og men ærligtalt ... klarer du virkelig ikke og skrape sammens 2.000 kr til en skjerm ? du har jo fått sponset hw til mange tusen ... da kan du nesten spandere en skjerm på deg selv ... det fortjener du .... ( og jobber ikke du og da ? ... du må da tjene litt der ? ) mvh -Djgunnah Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Jeg greier det nok, med det hadde vært veldig fint å bli sponset med en! Alt koster, så det går fort et par tusen når en driver med slikt. Endret 26. juli 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 dra på el retur! kanskje finner du noe da! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Det er ikke noe el-retur det er lov til å plukke fra her jeg bor. Det er også skjeldent noen kaster en fungerende lcd skjerm. Endret 26. juli 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Det er jo omtrent ikke lov noen steder. Du må nok leve "innbruddstyv" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå