Fjoslen Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg husker i det fjerne at du nevnte at det skulle bli mye tid til modding når sommerferien kom.... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Ja, det var vel før jeg viste at det ble noe jobb. Men det skal nok bli bra med til til bygging også Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Sist update, var en cpu kjøler, et bilde av eska, og resten av selve kjøleren, bra update Ikke noe ondt ment med det jeg sa, men, "okei" liksom Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Slutt å kommenter updatene hans med at det ikke er bra nok og at det er lite jobb da, det er lite bygging og modding, men det er alltids en fase i arbeidsprosessen det blir lite modding, enten pga. delemangel eller på grunn av tidsmangel. Det er bare noe man må leve med . Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Nå for tida er det tidslangel som hindrer arbeidet. Men bare gi meg litt tid så kommer det flere updates. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Gir deg all den tiden du trenger Andreas Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 gleder meg til du skal begynne på lakkinga håper ikke det blir alt for lenge... stå på Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Må bare beklage at det tar en del tid mellom updates nå, men jeg jobber. Noen av pengene går sikkert til MeTub, så jeg jobber på en måte med prosjektet likevel Er det noe mer dere synes jeg bør ordne på ? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Noen tips til hva det skal stå på lcd displayet mitt? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Litt rart spørsmål etter min mening. Jeg antar du kommer til å bytte tekst ganske ofte, hvis ikke kunne du jo nesten bare malt det på Under prosjektet og til bilder i arbeidsloggen, burde du kanskje reklamere for sponsorene dine? Goscinny Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 Litt rart spørsmål ja Det var egentlig bare for å få litt liv i tråden Kommer det til å gå mye lakk? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Ukvalifisert gjetning: To bokser primer/grunning og tre til fire bokser lakk, eventuelt et par bokser klarlakk. Nok et spørsmål for å få liv i tråden? Folka der du kjøper lakken skal kunne hjelpe deg å beregne, iallfall om det ikke er masse ferieassistenter og annet udugelig personale. Da jeg kjøpte lakk sa fyren at det gikk med en boks per kvadratmeter, men etter min erfaring gikk det med en del mer. Det han oppga var forøvrig beregnet på biler med metallunderlag, men ettersom jeg brukte primer, burde det vel bli omtrent det samme Boksene jeg refererer til inneholder 400 ml lakk. Goscinny Endret 14. juli 2007 av Goscinny Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Regner du å få mye arbeidstid nå eller mr. anki? Hadde vært noe om du la ut en todo-list og evt. ca. når du tror du blir ferdig for så å oppdatere status når den aktuelle dagen er over.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Har ikke mye arbeidstid nei. --- En liten todo-liste: - Pusse hele kabinettet til det blir fint å glatt. - Lakking og alt forarbeid mm. det innebærer. Sikkert noe mer også Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Flott prosjekt, gleder meg til det ferdige resultatet! Holder på med et selv, så saumfarer arbeidsloggene etter råd og tips:) Endret 20. juli 2007 av Startfanet Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 Takk for fin kommentar Har fått jobbet litt med kabinettet i dag. Har startet å sparkle og pusse delene, slik at de blir glatte å fine Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Lenge til en innholdsrik uppdate Mr.Anki? Må si jeg er innom hver dag og ser, men i det siste har det stått stille:S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå