ovinn Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Du trenger ikke hentelapp, det er min erfaring. Skriv bare ut den pakkesporinga du finner når du søker på posten! Holder i massevis. Men er vel litt sent nå uansett Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Det er det jeg har gjort nå Dj Ovin. Har ikke vært hjemme i dag, så skulle få noen andre til å hente den for meg. Men siden lappen ikke kom i postkassen så ble de ikke noe av. Men i morra blir den hentet Så det blir en liten update når jeg kommer hjem på kvelden. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Du kunne jo bare sendt linken til pakkesporingen til dem og bedt dem skrive ut. Men men, overlever vel å vente en dag til. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg var på hytta skjønner du, uten pc Men den skal bli hentet i dag Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Har aldri opplevd at en kjøler til en PC har vært så populær i en arbeidslogg før Har du begynt å pusse og sparkle, Mr. Anki? Det er kjempegøy i starten når en ser resultater, men etterhvert går en rimelig lei, og det er heller lav fremgang Goscinny Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Da er jeg hjemme og kjøleren er pakket ut. Har desverre ikke nett nå, så får ikke laget update. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Da er jeg hjemme og kjøleren er pakket ut. Har desverre ikke nett nå, så får ikke laget update. 9010650[/snapback] Akkurat, ja. Skrevet fra mobil da? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Skriver fra mobilen ja. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Noen spesiell grunn til at du valgte den kjøleribba? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 Har hørt mye bra om den og med tanke på at det ble sponsong fra TT var det like greit å velge en kjøler fra de som jeg får gratis. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Fin kjøler, valgte samme til Superman-Case'n Grunnen til at jeg valgte den kjøleren er at jeg har den fra før av og er strålende fornøyd! Du hører den ikke og den kjøler utrolig bra Det eneste du må passe på er om den får plass. Den er litt høy, men får du plass så er denne absolutt å anbefale! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 Er det VX versjonen du kjøpte Dj Ovin? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Jeg har den som kom ut før VX, men dama har fått VX Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 Kjøpte sparkel i dag. Begynner å sparkle i neste uke. Nå er jeg på D-LAN Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Hva tror dere om å legge støydempings matter inni røert for og minske lydnivået? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Ikke dumt, syns jeg Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Det vil ødelegge det estetiske. Og jeg savner modding. Mindre bilder av spons og hardware. Vi vil se modding! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg har ikke så mye til til modding for tiden, desverre. Så det kan bli litt tid mellom updatene fremover nå. Men skal kjøre så godt jeg kan. Hva mener du med at det vil ødelegge det estetiske? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå