Gå til innhold

Kommentartråd MeTube - rørkabinett.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper dere ikke liker prosjektet mitt mindre etter dette? :(

8984058[/snapback]

Har ikke blitt noe serlig inponert av de siste opdatesene, ser ikke ut til at du legger så mye arbeid ned i det, og ender opp med noen velig enkle og ikke så fine løsninger. :thumbdown:

Nøkkelen til en orntelig bra casemod eller casebuild er jo detaljer, og det er ikke mange av dem her syntes jeg.

Lenke til kommentar
Håper dere ikke liker prosjektet mitt mindre etter dette? :(

8984058[/snapback]

Har ikke blitt noe serlig inponert av de siste opdatesene, ser ikke ut til at du legger så mye arbeid ned i det, og ender opp med noen velig enkle og ikke så fine løsninger. :thumbdown:

Nøkkelen til en orntelig bra casemod eller casebuild er jo detaljer, og det er ikke mange av dem her syntes jeg.

8984104[/snapback]

Noen lignende som den kommentaren fikk jeg før jeg gikk litt videre på mitt første prosjekt. Ideen var et firkantet vindu og tre vifter, det utartet seg kan man si, etter folk sa sine meninger ;)

Lenke til kommentar

Bra det da Dj Ovin.

Hellemyr:

Hva er det du ikke liker?

De siste updatene er ikke slike ting som synes veldig godt slik som å lage froten fekd. Men disse tingene må gjøres dei også for at det skal bli bra til slutt. Jeg er langt i fra ferdig med å pusse delene, og jeg har ikke brukt noe sparkel el. enda. Dette kommer senere.

Jeg gjør så godt jeg kan ;)

Lenke til kommentar

Det blir fint, jo! Så gjennom hele loggen nå, du har gjort endel fremskritt! Jeg liker bakplata av tre jeg, men det hadde vært gøy og sett hvordan det hadde blitt med plexi. Og det harddisk-opphenget så litt shabby ut. Hadde du lagt ned litt mer arbeid i det, fikset boltene, sparklet over vinklene, forkortet den litt kanskje (?!) og kanskje brukt en vinkel til på begge sider, så hadde det gjort seg.

En ting, er disse dekket for?

imgp0014hy9.jpg

Ingen som har en LCD skjerm til overs eller?

Har du ikke en fra før da ?

cimg5545vd8.jpg

Og hva med viftene, har alle LEDs eller er det fortsatt noen uten? Hva skal du gjøre med dette? Og hvis du ser her:

imgp0054640bx1.jpg

så er det en glippe ved røret og trepanelet, skal dette dekkes eller hva? Hva med resten av sprekkene mellom røret og treet?

Kommet noe lenger på Dvd-mod'en ? Og hvor langt har du kommet på den nye fronten og bakplata? :) Har du en "todo-list" med ting som er igjen, eller har du en grei oversikt i hodet?

Kommer ikke på mer å spørre om jeg, bestemte meg for å få til endel så du får litt å svare på.

Øyvind

Lenke til kommentar

Mente ikke Mr.Anki en Lcd skjerm ... ( "normal" :p )

ikke lcd skjerm som man kobler til pararell porten , usb osv .. ( kun viser tekst , ja du har jo og noen småe grafiske men )

han mente heller en Vanelig lcd skjerm ... ( trur jeg da )

såm man bruker til selve pcn ... :p

sikkert Veeeeeldig dårlig forklart , litt "små" trøtt :innocent:

mvh

-Djgunnah

Lenke til kommentar

Fint å se at noen har skrevet i tråden min i natt :)

kanskje brukt en vinkel til på begge sider, så hadde det gjort seg.

Det er jo en vinkel på hver side da. Det kan hende det er et bilde bare den ene er montert på, men det er iallefall to.

Hva mener du her?

Har du ikke en fra før da ?

Det er en LCD skjerm jeg er ute etter, altså en stor en. 19" feks.

Og hva med viftene, har alle LEDs eller er det fortsatt noen uten? Hva skal du gjøre med dette? Og hvis du ser her

Jeg har kjøpt inn 4 nye vifter, så nå er alle viftene i foten like.

Kommet noe lenger på Dvd-mod'en ?

Jeg har leget hull i den nye fronten, men ikke ordnet trebiten enda..

Og hvor langt har du kommet på den nye fronten og bakplata?

De er så godt som fersige snart, som på alt det andre så gjenstår litt pussing. :p

Har du en "todo-list" med ting som er igjen, eller har du en grei oversikt i hodet?

Har det i holde, og tingene kommer vel litt etterhvert. Og dere kan jo tipse meg om ting jeg må/bør gjøre.

Det var vel alt tro jeg. Takk DJ Ovin for spørsmål ;)

Mvh Mr.Anki

Endret av Mr.Anki
Lenke til kommentar
1. Det er jo en vinkel på hver side da. Det kan hende det er  et bilde bare den ene er montert på, men det er iallefall to.

2. Hva mener du her?

8985513[/snapback]

1. Jeg mener to vinkler på hver side. Ser bare en på hver side nå ? Synes selv at det hadde vært finere med to, ser litt stødigere ut.

2. Hullene nederst ved hovedkortplata.

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
Du burde tette de på en eller annen måte hvertfall. ;)

Et spørsmål til, neste update? :whistle:

8989503[/snapback]

Ikke helt sikker på når det blir update desverre, er ikke hjemme på dagen denne uka. Og orker ikke mye på kveldene. Men jeg tror jeg får gjort litt fredag og i helga. Håper posten snart har sendt meg cpu kjølern også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...