Mr.Anki Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Får håpe jeg finner en ok grønnfagre da. Ingen som har en LCD skjerm til overs eller? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Skal desverre bruke min i Black Diamond ellernoe , hvis ikke kunne du fått min , den brukes ikke akkurat nå Men se på Ebay, der kan du være heldig og komme over et kjempekupp! Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Ser bra ut dette her Mr.Anki. Hvordan er den innfestinga av PSU, sitter PSU som den skal? Godt fastmontert og ikke noe "reggalausheit"? Ser meget bra ut. Endret 1. juli 2007 av LockBreaker Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Synes det ser jævlig grovt gjort ut, utført arbeid på innsiden Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Ser bra ut dette her Mr.Anki. Hvordan er den innfestinga av PSU, sitter PSU som den skal? Godt fastmontert og ikke noe "reggalausheit"? Ser meget bra ut. 8982995[/snapback] Har ikke fått ordnet festet helt enda, mangler å kutte ut noe plexi. Synes det ser jævlig grovt gjort ut, utført arbeid på innsiden Du tenker på luft hullene eller? Der ligger det mye stør rundt. Skal også pusse de enda mer. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Du kommer vel til å gjøre noe med den festeløsningen til psu? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Ja, jeg skal lage noen smale plexi plater som skal holde den nede. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Hva med å lage hele bakdelen av røret i plexi? Og så kan du kansje lyse opp plexiplata med noen grønne leds? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg har ikke nok plexi til det. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Plexi på Clas Ohlson er jo ikke altfor dyrt da Du kan evnt. spørre en lokal glassmester om han vil sponse deg. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg har ikke nok plexi til det. 8983753[/snapback] Doh Ikke la mangel på materiale være noe hinder. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Problemet er at det ikke er sånne butikker her Men er eing i at det hadde vært kult. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Bestil på netet da, A.C Ryan har tøffe uv plexi plater. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Penger er også et problem Det er heller ikke så lett å tilpasse delene inni røret, har brukt mange timer på platene bak og fronten. Og jeg er enda dårligere til å jobbe med plexi enn med tre, så tror jeg rett å slett ikke får det til. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Du får til alt, hvis du vil! Jeg var sugen på alt når jeg begynte med mitt første prosjekt, men det har jo blitt ganske bra, så langt jeg har kommet med det hvertfall. Man lærer av å jobbe med det, så har du noen snille foreldre/besteforeldre/?, ikke nøl med å spør! Evnt. send en mail og spør om spons til butikken! Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Det er jo bare å kutte ut en rund plate, og så kutte ut de hullene du trenger med rottetumpe eller dremmel, det er da ikke så vrient. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Synes ikke det er så lett å få det helt rundt, blir ofte litt feil. Så jeg må nok skuffe deg Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Når du tenker deg om, Anki, har du ikke brukt all verdens med penger på dette prosjektet til nå? Du kan vel klare å skrape sammen noen grunker til litt plexi om det skulle bli pent? Koster vel en hundrings hvis du kan komme deg til en glassmester Goscinny Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Beklager å måtte skuffe deg Anki, men vi har bestemt at du skal bruke plexi bak! Du må vurdere det litt mer enn det du har gjort nå hvertfall, det er ikke store forskjellen å jobbe med, litt hardere, ellers en drøm å jobbe med! Ikke uten grunn at jeg vil lage HTPC av plexi .. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Har vært heldig med sponsingen ja Det er vel ikke pengene det står mest på, men det er mine kunskaper for å si den sånn Jeg lager iallefall ferdig kabinetten med de platene jeg har nå først. Også kan jeg heller prøve litt andre alternativer ettervært. Håper dere ikke liker prosjektet mitt mindre etter dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå