ovinn Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Universalsparkel tenker jeg du kan kjøpe. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Ca pris på den DJ Ovin? Trenger jeg en stor tube tro eller tolder det med en liten en? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Kommer heelt ann på hvor du kjøper den det Mr.Anki Jeg betalte 89 for min, halvstor boks. Måtte ha universalgrunning under da, for at den skulle feste. Men det finnes mange man bare kan smøre på. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Jeg får ta meg en tur i neste uke å se hva de har her. Jeg fikk psu braketten fra Fluesopp i dag. Tusen takk for den. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Hei oysfaerg! Takk for alt du har hjelpt meg med! Jeg lurer på hva du synes er maks temperatur på en E6600 under klokking? Og hva bør den ligge på ide? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Hei oysfaerg! Takk for alt du har hjelpt meg med! Jeg lurer på hva du synes er maks temperatur på en E6600 under klokking? Og hva bør den ligge på ide? 8974543[/snapback] Under 65 iallefall. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Må en også klokke rammen for å få utnyttet cpu'en? --- Har du sett PM'en jeg sendt ? Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Jeg kan sponse deg med en 400W NorthQ strømforsyninger som enda ikke er åpnet^^ Du kan jo bruke den som backup Morsomt å følge prosjektet ditt. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Vis du ikke har bruk for den, så tar jeg den gjerne jeg. Kommer nok godt med til de neste prosjektene mine den. Eller vis TT psu'en ryker. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Liten update langt ut Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Ikke akkurat fint, men det er baksiden, så det er vel ikke så nøye. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Hvorfor trenger du braketten i det heletatt? Du skal jo lage en egen festeanordning selv uansett, skal du ikke? Goscinny Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Det ble ikke noe serlig festet helt uti kanten der. Så derfor setter jeg på en brakett. Det vil nok bli penere når jeg får lakket og festet den ordentlig. Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Du burde ta hondoverfresen og senke platen ned i bakplaten og sparkle igjen overgangen så det blir helt plant Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Det blir ikke så veldig mye jobb denne uka, jeg skal bort nesten vær dag. Men får håpe kjølern kommer. Flere synspounkt/tips på prosjektet? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Tror det blir bedre og ha dte slik som jeg gjorde tilme og borre og spikke til hull for vifte og strøm kontakten... Hva står egentlig igjen? Funnet noe bestemt om maling/farge på kabinettet? Ha det slik som på bilde du Lykke til! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Psu'en skal være lett å ta ut så jeg skal ha et helt hull til den. Det som står igjen er pussing og fin gjusteringer her og der. Og lakking da. Ikke helt bestemt fagen men det blir iallefall grønt. Skal jeg gå for grønn og svart? Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Skal jeg gå for grønn og svart? 8982440[/snapback] Det synes jeg. Hadde vert rått om du får til noe lignende svart/grønt mønster som på avataren din. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Hva synes du Dj Ovin? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Grønn og svart høres veldig fint ut , spesielt (som sagt) hvis du klarer å gjøre noe ala avataren din. Og det tror jeg du gjør , bare prøv litt først! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå