Mr.Anki Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Den er ikke så fin nei, men må uansett finne på noe annet. Har noe plexi igjen kan kanskje bruke den? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Jepp, som jeg sa. Du kan lage fire tynne skiver og legge to og to oppå hverandre på hver side, vil bli kult. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Får prøve det da. Ca 2,5 cm brede da? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Tja, det du har plass til så den ikke kommer over vifta, og litt ut på sidene Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 PSU braketten kom forresten ikke i dag, kommer sikkert i morra. Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Er vifta på toppen av PSU? Den effekten som jeg brukte på modellen trenger du nok og tørrtrene litt på. Bare og prøve seg litt frem men, jeg ville prøvd og legge på svartfargen først også legge ut noen områder med Metallic grønt også dra lett over helle Endret 29. juni 2007 av Nitrob Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Viften er på toppen ja, og det blir vel best? Må nok prøve med litt frem på lakkingen ja. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Da stikker jeg å bygger litt. Håper jeg blir ferdig med foten i kveld. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Hørt noe mer fra den kjøleren din nå? Og overklokking? Mvh LockBreaker Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Du hadde jo et annet feste av PSUen i begynnelsen av prosjektet, hva var galt med det? Hvis du skal ha noe lys inni bør det ikke være så sterkt. Kanskje noe svakt mørk grønt lys. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Hørt noe mer fra den kjøleren din nå? Den er blitt stoppet av tollvensenet så jeg har sendt en fortollingsfullmakt slik at de kan skjekke pakken min. Får håpe den er her i hørsten av neste uke eller i morra. Du hadde jo et annet feste av PSUen i begynnelsen av prosjektet, hva var galt med det? På den løsningen hadde jeg en gammel PSU som jeg åpnet og skrudde fast noen fester. Men siden jeg har fått ny PSU så vil jeg ikke bryte garantien eller "skade" PSU'en. Så derfor fant jeg på en annen løsning for å feste den. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 For å være ærlig synes jeg ikke at den treplata for å holde PSU'en nede var så vakker, men hva må lage noe lignedne i plexi? Hva med å f.eks ta to plexiglassplater, fikse slik at PSU'en passer mellom dem slik som du har gjort, men lage et hull i toppen til vifta? Kanskje litt dårlig forklart, men har tegnet opp hve jeg mener; Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Hva med å lese forige side? Jeg skal gjøre noe med den platen. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Leste forrige side, men klarte vist å glemme det Men hva med å bruke mitt forslag da? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Tror ikke jeg har nok plexi til det. Og hva er vitsen men å ha plexi under? Endret 29. juni 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 For at PSU'en skal ha noe å ligge på? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Den ligger fint rett på røret. Det blir bare enda trangere om jeg hever den.. Litt ot Hva tror dere om at jeg lager enda et kabinett ut av et rør? Endret 29. juni 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Ok, vil bare tro det blir finere med en plate under også, men siden du verken har nok plexi og har en god løsning fra før så trenger du jo ikke det? EDIT: Hadde vært kult om du hadde lagd enda et rørkabinett, men hva med et i turbinstil da? Bruk f.eks en 250mm vifte fra microplex i fronten (link: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=B...501&mcat=15s601 ) Endret 29. juni 2007 av Arekey Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Jeg røper ingen planer enda Tror jeg skal kjøpe sparkel i morra, så jeg får begynnt å få delene glatte og fine Finnes det forskjellige typer sparkel? Endret 29. juni 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 finnes mange typer sparker skal jeg si deg ja! men hva som passer best til plast er jeg ikke sikker på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå