Mr.Anki Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Blir det kjedlig om jeg bare tar en farge? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Blir det kjedlig om jeg bare tar en farge? 8968835[/snapback] Kan fort bli.. kommer ann på fargen Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Og kjeldig skal det ikke bli. Hva med å ta foten i en farge å røret i en annen? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 må ha en tøff effekt overgang da, må jo være det da, en overang med fargene! synes du godt kan ha det som på det bildet ditt Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Hva med å ha en basisfarge, f.eks. grønn, og legge på en annen farge, svart, oppå, der du vil ha det ? Da kan du få en grei effekt på overlappinga. Prøv deg litt på noe materiale du har liggende og se om du får den effekten du vil Tenkte på noe lignende på skissa du har som avatar da jeg skrev, ser det har en "overdryss" eller hva jeg skal kalle det på fagspråket Var som pokker.. Skyline var før meg , måtte deale med en kunde Endret 29. juni 2007 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Det er sånn som det er på avataren jeg har lyst til ha ha det. Skal jeg ha først grønn så svart da? Ikke svart og så grønn? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Det gjør du som du vil med Spørs om begge fargene er like dekkende. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Men sprøsmålet er om jeg får det til... Noen tips jeg bør ta med meg? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Du får til alt du vil , trengs bare litt prøving og feiling først Du må jo la det første laget tørke før du kan ha på det andre, det er vel litt opplagt og. Ellers, prøv på noen biter og se hva du liker og ikke liker! Venter en update med forskjellige prøver snart .. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Vel, hvis grønnfargen ikke dekker nok så kan du alltids legge et lag med hvit lakk over grunninga. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Venter en update med forskjellige prøver snart .. Tror du må vente en stund Begynner nok ikke med det får kabinetter ellers er ferdig. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Du kan jo lage noen prøver? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 må først finne ut hvilke farge® jeg skal bruke. Skal jeg går for grønn og svart? Hvor mørk grønnfarge? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Den må ikke være for lys, hva med den grønnfargen du har brukt på skissa di? Synes den ser ganske grei ut Mørk grønn og svart tror jeg vil bli veldig bra. Men hvordan er jeg fortsatt litt usikker på. Vet ikke hvordan det blir med metallic grønn jeg, hadde nok sett ganske kult ut det og, men da burde du vel også ha metallic svart, eller tar jeg feil der? Noen flere som har synspunkter på Metallic/Ikke metallic ? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Får se om jeg finner en farge der jeg skal kjøpe. Tror ikke de har metalic sist jeg skjekket. Men skal kjekke en gang til. Er det en type grunning eller er det flere typer? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Veldig ghetto løsning med psuen, kan man se psu'en når all hardwaren er satt inn? Og får vifta til psuen nok luft? Har du funnet ut noe med hvordan du skal belyse det? Og med malinga, kjenner du kansje noen som er god til å male eller tagge, kan spørre de om de vil hjelpe deg? Ellers så kan hvem som helst få til veldige tøffe ting med noen spraybokser med forskjellig farge og maskeringstape. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Ser ikke noe av psu'en gjennom vinduet i front. Når du sier nok luft, kom jeg til å teke på at plata på toppen av psu'en vil jo sperre for viften . Så jeg må vel lage noe som er litt smalere. Belysning har jeg ikke tenkt noe serlig på nei, jeg har grønne kadoter. Kan jeg bruke de? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Grønne katoder, LED's, Spotlights osv Har du noe plexi til overs kan det fint til PSUen, den så litt shady ut nå.. Ooog selvom den ikke synes betyr det ikke at den ikke skal ta seg bra ut En godt gjennomført mod bryr seg om steder ikke engang lyser slipper til! Ser på f.eks. Bit-tech at folk gjennomfører mod'en sin så til de grader! Endret 29. juni 2007 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Det er ikke den PSU'en på bilde i forige update jeg skal bruke, jeg skal bruke en TT 850w som jeg ble sponset med. Er forresten fortsatt på leting etter skjerm, så vis noen har PM meg. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Jeg tenkte ikke på at PSUen så shady ut, det var det du brukte til å holde den fast jeg tenkte på.. Den vil ikke stå i stil til PSUen, det må den da gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå