Gå til innhold

Kommentartråd MeTube - rørkabinett.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med å ha en basisfarge, f.eks. grønn, og legge på en annen farge, svart, oppå, der du vil ha det ? Da kan du få en grei effekt på overlappinga. Prøv deg litt på noe materiale du har liggende og se om du får den effekten du vil :)

Tenkte på noe lignende på skissa du har som avatar da jeg skrev, ser det har en "overdryss" eller hva jeg skal kalle det på fagspråket :p

Var som pokker.. Skyline var før meg , måtte deale med en kunde :p

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

Du får til alt du vil , trengs bare litt prøving og feiling først :)

Du må jo la det første laget tørke før du kan ha på det andre, det er vel litt opplagt og. Ellers, prøv på noen biter og se hva du liker og ikke liker!

Venter en update med forskjellige prøver snart ..

Lenke til kommentar

Den må ikke være for lys, hva med den grønnfargen du har brukt på skissa di? Synes den ser ganske grei ut :) Mørk grønn og svart tror jeg vil bli veldig bra. Men hvordan er jeg fortsatt litt usikker på.

Vet ikke hvordan det blir med metallic grønn jeg, hadde nok sett ganske kult ut det og, men da burde du vel også ha metallic svart, eller tar jeg feil der?

Noen flere som har synspunkter på Metallic/Ikke metallic ?

Lenke til kommentar

Veldig ghetto løsning med psuen, kan man se psu'en når all hardwaren er satt inn? Og får vifta til psuen nok luft?

Har du funnet ut noe med hvordan du skal belyse det?

Og med malinga, kjenner du kansje noen som er god til å male eller tagge, kan spørre de om de vil hjelpe deg? Ellers så kan hvem som helst få til veldige tøffe ting med noen spraybokser med forskjellig farge og maskeringstape.

Lenke til kommentar

Ser ikke noe av psu'en gjennom vinduet i front. Når du sier nok luft, kom jeg til å teke på at plata på toppen av psu'en vil jo sperre for viften :wallbash:. Så jeg må vel lage noe som er litt smalere.

Belysning har jeg ikke tenkt noe serlig på nei, jeg har grønne kadoter. Kan jeg bruke de?

Lenke til kommentar

Grønne katoder, LED's, Spotlights osv :) Har du noe plexi til overs kan det fint til PSUen, den så litt shady ut nå..

Ooog selvom den ikke synes betyr det ikke at den ikke skal ta seg bra ut :) En godt gjennomført mod bryr seg om steder ikke engang lyser slipper til! Ser på f.eks. Bit-tech at folk gjennomfører mod'en sin så til de grader!

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...