Mr.Anki Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Ja det er kjipt. *dume posten!* Skal prøve å få ordnet luft kanalene inni foten i løpet av helga og prøve å rette opp hullet til lcd displayet. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Posten skuffer igjen Bare dvd-brennern kom i dag.. Edit: Bilder lagt ut. Mr.Anki Endret 13. juni 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hva heter den DVD-brenneren Anki? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Optiarc / NEC DVD-brenner AD-7170S sort Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 hvordan vet du hvor du skal lodde egentlig? Lenke til kommentar
GrH Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Det er faktisk ganske enkelt Først åpner man selve spilleren så finner man fram til knappen Den har antageligvis 4 pinner som er loddet til kretskortet viss du har ett multimeter så måler du hvilke to pinner som leder strøm når man trykker inn knappen du kan kanskje og se på banene på kretskortet ... ( viss de ligger på øverste lag ) håper det hjalp litt da -Djgunnah Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg bare fant kanppen, og prøve å legge en binders over to av loddepuktene. På de punktene skuffen går ut på, lodder jeg på kabler Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Samme brenner som det jeg har nå Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Førnøyd med brennern DeDDi? Får håpe pakken(e) mine kommer i morra, så blir det flere updates. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Dårlige nyheter Røret skiftet litt fasong når jeg kuttet ut luft inngangene, så jeg må nok lage ny front, deler av foten og kanskje noe bak Men jeg skal nok få det til, når jeg må gjøre dette skal hullene i fronten bli helt rette og på midten. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Har den brenneren jeg og, hatt den i 3 år nå og er stor forønøyd:D Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Dårlige nyheter Røret skiftet litt fasong når jeg kuttet ut luft inngangene, så jeg må nok lage ny front, deler av foten og kanskje noe bak Men jeg skal nok få det til, når jeg må gjøre dette skal hullene i fronten bli helt rette og på midten. 8854848[/snapback] Hva mener du med skiftet litt fasong? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Mr. Anki kan kanskje utdype mer selv, men det er ikke så vanskelig å tenke seg til. Jeg antar at den ble litt mer elipseformet og ikke lenger helt sirkelformet etter en omgang med sagen ...? Kan det ikke bøyes tilbake? Gosciny Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 Røret står i spenn, og når en sager ut noe i veggene så mister røret noe av spennet. Og det endrer form. Når jeg setter inn fronten og platene bak så blir det ganske rundt igjen. Men det passer ikke helt overalt i front. Men tar det ikke så tungt, skal nok greie å ordne dette Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Vel se lyst på det, hvis du må lage ny front får du hvertfall lcd-hullet rett Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 Vel se lyst på det, hvis du må lage ny front får du hvertfall lcd-hullet rett 8858062[/snapback] Ja, så det er et lite pluss ved dette.. Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Bråker litt når den kjører plater på full speed men eller er den konge Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Det går helt sikkert bra å lage ny front. Fått Core 2 Duoen din nå? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 Ikke fått prossesoren enda nei PSU'en har heller ikke kommet enda.. Ca 12:25 kommer posten, da oppdaderer jeg dere Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Det er så lenge til! ..men greit, da er jeg nesten ferdig med pausen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå