Mr.Anki Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 Skal lakkere hele fronten ja. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Er det bare meg, eller er ikke det hullet plassert på midten av fronten. Virker iallfall som om det står skjevt i forhold til hullet til LCD-skjermen. Ellers ser det jo pent ut Flere som har litt problemer med å skjønne det Skylinepowah sier? Mener han det som Andreas sa i oppdateringen sin - det at veden i den lille plata går feil vei i forhold til resten av fronten? Goscinny Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 Etter en liten stund meg tyding av teksten, tror jeg det er det han mener. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Blir bra den DVD-brenner løsninga. Skal du sette inn en fjær-avlastning da i den, slik at når du trykker på kanppen så folder beskyttelsen seg ned? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 Tenkte jeg bare skulle lime fast trebiten i front av skuffen. Det vil vel bli bra det? Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 kan sikkert fungere greit det, men hvorfor har du ikke laget hullet midt på, i forhold til LCD-hullet? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) DVD-skuff hullet et på midten, men ikke LCD hullet Tror kanskje jeg tar å lager det litt større slik at lcd bli på midten og heller setter inn en liten trebit på andre siden.. Jeg som trodde jeg hadde vært så nøye.. Endret 10. juni 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
uzzors2k Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Må bare si at rørkabinettet er det fetteste noensinne! Jeg vil nesten ha en selv. Bra jobbet Mr.Anki! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 Må bare si at rørkabinettet er det fetteste noensinne! Jeg vil nesten ha en selv. Bra jobbet Mr.Anki! 8829976[/snapback] Takk Kabinettet vil kunne sees på The eXperience vis jeg får meg meg noen venner. Blir det ikke casemod/casebuild compo kan det godt hende det bil værende hjemme siden det tar ganske stor plass i bilden + at jeg kanskje må ha to seter. Mvh Mr.Anki Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Håper jeg får æren av å se det på TX! Hadde vært sinnsykt kult å sett det irl! Dumt at LCD/Dvd ble skeiv , men lim på en trebit og sparkle over så ordner det seg Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 Skal nok få lcd på midten. Får håpe PSU kommer denne uka slik at jeg får lagrt hull til den også, Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Nå er cpu bestillt Det ble en C2D E6600. Så får håpe den er her så fort som mulig Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 oy oy oy, her strømmer godsakene inn! Får du rettet opp den sjeve LCD-en? Var litt leit at den ikke ble 100% riktig iforhold til CD rommen Du gjør en god jobb. Følger med! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Nå er har jeg alle komponentene i boks. Mangler bare at posten skal gjøre sin jobb Har ikke rettet på hullet enda nei. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Da blir det update idag eller rekker du ikke? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Vis det kommer pakke så blir det nok update ja Jeg er syk, så vet ikke om jeg får gjort så mye annet.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Ingen cpu eller psu i dag, ergo ingen update. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå