DemoniZer Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Gratulerer med ny hardware, var ikke småtterier heller. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Oisann, gratulerer med virkelig flott hardware. Bra at hardwaret står i stil med kabinettet Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Takker for kommentarer! blir noen updater når pakkene kommer Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Noen som tror det kan bli et problem med jording? Og evt. hvordan vil jeg merke dette? Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Jording? jeg regner med at strømforsyningen er jordet...? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 ja det bil jeg tro, men det var noen som snakket litt om det for en god stund siden skjønner du. Så tekte jeg skulle spørre om dette kunne bli et problem. men det blir det da ikke? Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Nei. ser ingen grunn til det hvis du ikke gjør noe spesielt med hardwaren.. Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 ja det bil jeg tro, men det var noen som snakket litt om det for en god stund siden skjønner du. Så tekte jeg skulle spørre om dette kunne bli et problem. men det blir det da ikke? 8743254[/snapback] Er ikke helt sikker på dette, men siden du bruker ett orginalt motherboard, så fikser det seg vel av seg selv. Er jo hovedsaklig der du skal jorde strømmen. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Takker for svar Da er det problemet ute av verden! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Dobbel post gitt.. Da vil jeg bruke denne posten til å takke mine sponsorer. Endret 30. mai 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Takker for svar Da er det problemet ute av verden! 8743325[/snapback] Tja. Som jeg sa; jeg er ikke helt sikker. Men er jo ikke noe mer jording på vanlige standard kabinett. Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 For og være sikker er det jo bare ta en ledning fra hk-brettet til chassiset på strømforsyninga...... Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Ser at du har laget hull ja, men hvordan kommer den lufta opp til delene som ligger over? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Det er ikke helt tett i front av kabinettet. Vuderer å sette inn en vifte der slik at luften kommer opp til hovedkortet mm. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Du må selvfølgelig ta et bilde av PSU når den kommer. Og all annen hardware også for den saks skyld, og man må ikke glemme det viktigste. Kabinettet Fortsett å post god bilder i din worklog så får vi andre følge med på det som skjer. Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Kansje du kunne laget ekstra plasser til harddisker der nede ved de tre viftene som trekker luft ut av kabinettet? Da hadde du fått ut den varmen på en effektiv måte hvertfall. Men spørs hvor god plass det er da.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Tror de blir i trangeste laget det, men det var en god ide. Dvd-brennern og PSU + kabler tar en del plass.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Et lite spm.: Trekker PSU'er inn luft eller ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå