ovinn Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Dette ser riktig bra ut! Bulgin kan du jo finne på elfa.se, se i loggen min (Black Diamond) for direkte link. De er dyre, men du får hva du betaler for! Liker ideen med et rundt kabinett, er ikke mange som er laget før. Følger med på det både her og på Bit-Tech, syns det er bedre å kikke på logger der, oppfordrer dog alle inne her til å ta en titt og beundre de sinnsyke kabinettene der! Stå på Anki, beundrer kabinettet ditt, det blir noe eget Øyvind Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Takker DJ Ovin Har sett på de på elfa.se med synes prisen er i stiveste laget, kan evt. kjøpe èn som er ekte og to som er fake et annet sted.. Legger det ut på Bit-Tech også slik at flere kan ha muligheten til å følge med Updatene er litt senere det da Mvh Mr.Anki Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg gjør det samme, syns det er litt mer standard over det forumet, liker det bedre. Prisen er stiv, men det finnes brytere på BilXtra, fake bulgin som vi kaller det som er nesten like kule! Eneste er at de ikke har den finishen og lyset. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg liker worklogg opplegget her bedre! På Bit-Tech er worklogg og kommentarer i en tråd.. Det er slitsom å lese en logg på 100 sider, der det meste er kommentarer... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Nå trenger jeg hjelp med å finne ut hva jeg skal ha over viftene på foten. For det blir vel litt farlig og ikke ha noe der? Alle forslag tas i mot med gledre! Mvh Mr.Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Vanlige griller? 8557982[/snapback] Tror det blir det, eller no netting.. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg har fulgt prosjektet ditt i det skjulte i det siste (mye fordi jeg vil ha noe slikt selv) og må si at jeg er dypt imponert med arbeidet ditt. Gleder meg til å se mesterverket helt ferdig. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Takker! Ja det er flere som har lyst til å kjøpe et eksemplar Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Da har jeg fått bekreftelse på at viftene fra Vendur er sendt Lenke til kommentar
chase Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Er blitt veldig proft dette her, gleder meg til å se hva du kan få ut av dette prosjektet, er en original ide..Hvordan har du tenkt å farge den? Lakk, maling? Tror kanskje en finpuss og høyglanslakk hadde sett bra ut, spesielt på treplatene på siden, ikke ta den samme gamle svart Petter Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Har tenkt til å lakke. Dog første gangen jeg lakker så spent på hvordan det blir.. Tenkte på en grønn farge. Og kanskje litt svart skjær ?? Tar foresten i mot tips til hvilken grønn farge.. mvh Mr.Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Ny sponsor i boks Da har jeg gleden av og med dele at Thermaltake vil sponse meg Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hva sponser Thermaltake med? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 det er litt uklart enda, men det blir nok en PSU av et slag.. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 det er litt uklart enda, men det blir nok en PSU av et slag.. 8573430[/snapback] Trodde du allerede hadde en PSU. De kan jo sponse med et kabinett.. Tørr humor. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Den PSU'en jeg har nå (vis en kan kalle det PSU ) er en Qtec på rundt 200w.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå